StoryEditor
Producenci
30.09.2021 00:00

Victoria Vynn wprowadza jesienną kolekcję lakierów hybrydowych City Breeze

Victoria Vynn, wraz z nadejściem jesieni, wprowadziła nową kolekcję lakierów hybrydowych City Breeze. To propozycja dla tych, którzy tęsknią za ulicami Starego Miasta w Splicie, romantycznymi uliczkami w Rzymie czy wakacjami w pięknym i nowoczesnym Paryżu.

Nowe kolory City Breeze podkreślą miejski styl. To kolekcja inspirowana najnowszymi trendami miejskiego stylu życia. Nowoczesna architektura wielkich miast znalazła odzwierciedlenie w kolekcji Gel Polish. Natomiast kolory w serii Pure oddają charakter klimatycznych kamienic i zabytkowych zakątków.

Gel Polish to hybrydy o żelowej formule, średnio gęstej konsystencji, niezawodnie współpracujące z płaskim pędzelkiem.

No. 287 – Brown Meander, to głęboki brąz, który odnajdzie się w jesiennych stylizacjach.

No. 288 – Nude Molding, klasyczny, cielisty odcień nude, który pasować będzie niezależnie od stylu

No. 289 – Modernist Red, to ciepła i nowoczesna czerwień. Postawią na niego kobiety, które uwielbiają odważne odcienie.

No. 290 – Red High-Rise, to chłodna, intensywna czerwień, która zachwyci swoim zdecydowanym charakterem.

No. 291 – Modern Violet, to zdecydowany fiolet. Spełnienie marzeń dla wszystkich, którzy uwielbiają odważne stylizacje

No. 292 – Dark Blue Aura, to głęboki, ciemny granat, który podkreśli silny charakter.

Klasyczne oblicze prezentują odcienie z serii Pure. Charakteryzuje je kremowa, bezwonna formuła, która gwarantuje doskonałe krycie kolorem oraz maksymalną trwałość.

No. 206 – Red Battlement, to klasyczna, głęboka czerwień, która jest mocnym punktem tej kolekcji.

No. 207 – Rose Empire, to róż z iskrzącymi drobinkami. Spodoba się fankom romantycznych stylizacji.

No. 208 – Pink Facade, pudrowy, delikatny róż, który podkreśli każdą kobiecą stylizację.

No. 209 – Blue Acanthus, to błękit z nutką szarości, który rozbudzi wspomnienie o błękitnym, letnim niebie.

No. 210 – Navy Old Town, morski granat, który przybliży wspomnienie starego miasta skąpanego w morskiej bryzie.

No. 211 – Green Pillar, to ciemna zieleń w odcieniu khaki, której nie będzie można się oprzeć

Kolory z najnowszej kolekcji City Breeze świetnie odnajdą się w jesiennych stylizacjach i wpasują się w wielkomiejski styl. Premiera kolekcji odbyła się 25 września 2021 r. na targach Beauty Forum & Hair w Nadarzynie k. Warszawy. Lakiery można było kupić na miejscu, a także są już dostępne u dystrybutorów, których lista dostępna jest na stronie www.victoriavynn.com.

Więcej o marce:

https://www.facebook.com/victoriavynn

https://www.facebook.com/victoriavynnflyteam

 

 

 

 

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.02.2025 14:27
Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu
Natura & Co

Brazylijski gigant kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne rozmowy z funduszem zarządzającym aktywami IG4 na temat potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, podana w czwartek, wywołała pozytywną reakcję rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który pozostawał w tym czasie na stabilnym poziomie.

Plany dotyczące restrukturyzacji Avonu firma ogłosiła na początku 2024 roku, rozważając różne opcje, w tym sprzedaż, nawiązanie partnerstwa lub wydzielenie działalności w osobną spółkę. Proces ten został jednak tymczasowo wstrzymany po tym, jak amerykańska jednostka Avonu, Avon Products (API), złożyła wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego. W grudniu 2024 roku Natura ponownie podjęła analizę strategicznych opcji dla swojego biznesu poza Ameryką Łacińską.

Obecne negocjacje z IG4 znajdują się na wczesnym etapie, a Natura & Co podkreśla, że wciąż rozważa inne alternatywy strategiczne. Analitycy JPMorgan uznali tę decyzję za istotny krok w kierunku uproszczenia struktury biznesowej spółki, co wpisuje się w jej strategię inwestycyjną. Według nich Natura powinna dążyć do sprzedaży międzynarodowego segmentu Avonu w krótkim terminie, zwłaszcza po zakończeniu procesu restrukturyzacyjnego API.

Potencjalna sprzedaż Avonu poza Ameryką Łacińską może mieć istotne konsekwencje finansowe dla Natura & Co. Z jednej strony firma mogłaby skoncentrować się na bardziej dochodowym rynku latynoamerykańskim, generując stabilny przepływ gotówki i zwiększając potencjał wypłaty dywidend. Z drugiej strony, decyzja o sprzedaży lub innym rodzaju restrukturyzacji może wpłynąć na globalną pozycję marki Avon, która od lat zmaga się z wyzwaniami w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.02.2025 12:41
Hermès odnotowuje silny wzrost pomimo niepewności gospodarczej
Hermès

14 stycznia 2025 roku Axel Dumas, dyrektor zarządzający Hermès, podsumował wyniki finansowe za 2024 rok, podkreślając odporność modelu biznesowego marki. W obliczu niepewnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej firma utrzymała stabilny wzrost, co świadczy o sile jej strategii oraz elastyczności zespołów.

Silne wyniki odnotowano na wszystkich rynkach, w tym w Azji, gdzie zrealizowano szereg modernizacji i rozbudowy sklepów. W Chinach ponowne otwarcie sklepu w centrum handlowym MixC w Shenyang w grudniu oraz wcześniejsze modernizacje w Shenzhen i Pekinie przełożyły się na wzrost sprzedaży o 8,9 proc. w czwartym kwartale. Największy wzrost w skali roku zanotowano w Japonii (+22,5 proc.), a kolejne miejsca zajęły Stany Zjednoczone (+15 proc.) oraz Europa (+19 proc. bez Francji). Sama Francja, tradycyjnie istotny rynek dla Hermès, odnotowała wzrost o 13 proc.

Pod koniec 2024 roku wszystkie działy firmy, z wyjątkiem zegarmistrzostwa, zanotowały solidny wzrost. Sukces ten był wynikiem strategii opierającej się na wartościach marki oraz zwiększeniu mocy produkcyjnych. Hermès kontynuował także politykę zatrudnienia, przyjmując do pracy 2 300 nowych pracowników, co sprawiło, że globalna liczba zatrudnionych przekroczyła 25 000 osób.

Mimo globalnych wyzwań firma pozostaje optymistyczna i potwierdza ambitne cele dotyczące dalszego wzrostu przychodów. Na tle konkurencji Hermès wyróżnia się solidnymi wynikami – dla porównania LVMH zanotował wzrost przychodów o zaledwie 1 proc. (84,7 miliarda euro), a Kering odnotował spadek o 12 proc., do poziomu 17,1 miliarda euro. Takie wyniki potwierdzają dominującą pozycję Hermès na rynku luksusowym i skuteczność jego strategii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2025 05:34