Victoria Beckham Beauty ogłosiła wprowadzenie na rynek kolekcji zapachów, która według narracji marketingowej ma być zapachową autobiografią Victorii. Każdy z trzech zapachów czerpie inspirację z różnych wspomnień z życia Victorii Beckham. Nowa linia zapachów nosi jej nazwisko, odróżniając się od wcześniejszych przedsięwzięć perfumeryjnych małżeństwa byłej piosenkarki i piłkarza, które były sygnowane marką David Beckham. Kolekcja zapachów obejmuje kompozycje Portofino ‘97, Suite 302 i San Ysidro Drive, nawiązujące do wspomnień dotyczących związku z Davidem Beckhamem.
Victoria Beckham dołącza tym samym do panteonu gwiazd, które poszerzyły swój wpływ na branżę perfumeryjną, tworząc własne, oryginalne zapachy. Tylko w tym roku nowe kompozycje lub flankery już istniejących zapachów wypuściły Beyoncé, Britney Spears, Millie Bobby Brown, Ariana Grande, a Ava Gardner doczekała się pośmiertnej reedycji swojego zapachu. Trend na zapachy celebrytek i celebrytów nie zwalnia; według raportu Landys Chemist, zapachy Ariany Grande zdobyły pierwsze trzy miejsca w rankingu najpopularniejszych perfum sygnowanych przez gwiazdy na świecie. W pierwszej dziesiątce znalazły się głównie piosenkarki i aktorki, z wyjątkiem jednego mężczyzny, Antonio Banderasa. Ariana Grande, oprócz trzech czołowych miejsc, zajęła także piąte miejsce z zapachem ARI, co czyni ją jedyną gwiazdą z więcej niż jednym zapachem w pierwszej dziesiątce. Warto zaznaczyć, że co najmniej cztery zapachy, takie jak Heat, Lovely, Fancy i Killer Queen, mają swoje premiery sprzed ponad 10 lat i nadal cieszą się ogromną popularnością.
Kampanię perfum Victorii Beckham nakręcił Steven Klein. Perfumy powstały we współpracy ze znanym francuskim perfumiarzem Jérôme Epinette, i zostały skomponowane jako zapachy unisex.
Czytaj także: Gdzie można kupić oryginalne testery perfum? I czy to jest legalne?