StoryEditor
Producenci
30.08.2022 00:00

Victoria Beckham Beauty mianuje nowego dyrektora i prezesa

Victoria Beckham Beauty wyznaczyła Katię Beauchamp, współzałożycielkę pionierskiego serwisu subskrypcji kosmetyków Birchbox, na swoją nową dyrektor naczelną. Obejmie swoje stanowisko natychmiast. Natomiast jeszcze w listopadzie 2022 roku prezesem firmy zostanie Nance Hastings, która jest doświadczony managerem z branży kosmetycznej – czytamy na portalu Voguebusiness.

Nominacje Katii Beauchamp oraz Nance Hastings wydarzyły się w kluczowym momencie dla firmy. Victorii Beckham Beauty chce rozwijać się na całym świecie, wprowadzać innowacje do swojej oferty kosmetycznej i tworzyć kosmetyki z czystą etykietą.

Była dyrektor generalna Sarah Creal, która w 2019 roku współtworzyła firmę z Victorią Beckham, ustąpiła wiosną, ale marka odmówiła podania powodów jej decyzji.

David Belhassen, założyciel i partner zarządzający Neo Investment Partners, która w 2017 roku zainwestowała 30 milionów funtów w Victoria Beckham Limited, powiedział, że branża kosmetyczna ma prawie trzy lata zyskownego wzrostu. Dodał, że obsadzenie tych ważnych stanowisk przez tak doświadczone osoby to początek drugiego rozdziału dla marki.

Przeczytaj również: Strata firmy Victorii Beckham powiększa się. Przyczyną koszty jej marki kosmetycznej

Katia Beauchamp, nowa dyrektor generalna Victoria Beckham Beauty, odegrała kluczową rolę w napędzaniu wzrostu Birchbox od momentu powstania firmy w 2010 roku do ponad miliona subskrybentów i 500 partnerstw z markami, w tym Mac Cosmetics i Lancôme. Beauchamp ustąpiła ze stanowiska dyrektora generalnego firmy w zeszłym roku po tym, jak kierowany przez kobiety startup zajmujący się naukami o zdrowiu i urodzie, Femtec Health, przejął firmę. 

Z kolei Nance Hastings ma ponad 25-letnie doświadczenie w firmie Estée Lauder Companies. Zarządzała wieloma markami z portfolio giganta, a ostatnio był prezesem marki Alpyn.

Przeczytaj również: Victoria Beckham inwestuje w kosmetyki kolorowe. Wprowadza gamę szminek

Przegląd prasy
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 02:23