StoryEditor
Producenci
14.03.2024 12:11

Vichy zaangażowało trzy ambasadorki do promocji kosmetyków z gamy Liftactiv

Od lewej: Paulina Krupińska, Aleksandra Żebrowska, Vanessa Aleksander / mat. prasowe Vichy
Aleksandra Żebrowska, Paulina Krupińska i Vanessa Aleksander zostały ambasadorkami gamy Liftactiv z portfolio Vichy. Firma zaplanowała z ich udziałem kampanię pod hasłem Moja skóra. Mój wybór. Mój Liftactiv.

Marka Vichy poinformowała, że zyskała trzy nowe ambasadorki. Przedstawiła je jako niezwykłe kobiety, które „nie tylko imponują światu swoją pasją i talentem, ale także są świadome swoich potrzeb i podążają za nimi, sięgając po produkty zaufanego partnera”.

Aleksandra Żebrowska, bizneswoman, mama czwórki dzieci i osobowość medialna, Paulina Krupińska, ceniona prezenterka i modelka, oraz Vanessa Aleksander, aktorka młodego pokolenia – każda z nich jest uosobieniem siły, która inspiruje i motywuje do świadomej, podążającej za zmianami, pielęgnacji skóry

– czytamy w komunikacie marki Vichy.

Aleksandra Żebrowska została ambasadorką linii produktów Liftactiv B3 przeznaczonych dla kobiet 30+. Paulina Krupińska została twarzą produktów linii Liftactiv Collagen Specialist dla kobiet w wieku 35+. A Vanessa Aleksander będzie wspierała działania pielęgnacyjnych protokołów Liftactiv z witaminą C i kwasem hialuronowym dla kobiet 25+.  

Kampania z udziałem ambasadorek prowadzona jest pod hasłem Moja skóra. Mój wybór. Mój Liftactiv. Działania promocyjne z ich udziałem planowane są między innymi w kampanii digital, materiałach POS, na kanałach social media Vichy oraz ambasadorek. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja McCann Polska. Zakup mediów powierzono agencji mediowej Wavemaker. Współpracę z ambasadorkami koordynuje zespół Vichy ze wsparciem agencji 2KOMA7. Produkcję sesji zdjęciowej przygotował dom produkcyjny Truskavka.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.02.2025 14:27
Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu
Natura & Co

Brazylijski gigant kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne rozmowy z funduszem zarządzającym aktywami IG4 na temat potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, podana w czwartek, wywołała pozytywną reakcję rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który pozostawał w tym czasie na stabilnym poziomie.

Plany dotyczące restrukturyzacji Avonu firma ogłosiła na początku 2024 roku, rozważając różne opcje, w tym sprzedaż, nawiązanie partnerstwa lub wydzielenie działalności w osobną spółkę. Proces ten został jednak tymczasowo wstrzymany po tym, jak amerykańska jednostka Avonu, Avon Products (API), złożyła wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego. W grudniu 2024 roku Natura ponownie podjęła analizę strategicznych opcji dla swojego biznesu poza Ameryką Łacińską.

Obecne negocjacje z IG4 znajdują się na wczesnym etapie, a Natura & Co podkreśla, że wciąż rozważa inne alternatywy strategiczne. Analitycy JPMorgan uznali tę decyzję za istotny krok w kierunku uproszczenia struktury biznesowej spółki, co wpisuje się w jej strategię inwestycyjną. Według nich Natura powinna dążyć do sprzedaży międzynarodowego segmentu Avonu w krótkim terminie, zwłaszcza po zakończeniu procesu restrukturyzacyjnego API.

Potencjalna sprzedaż Avonu poza Ameryką Łacińską może mieć istotne konsekwencje finansowe dla Natura & Co. Z jednej strony firma mogłaby skoncentrować się na bardziej dochodowym rynku latynoamerykańskim, generując stabilny przepływ gotówki i zwiększając potencjał wypłaty dywidend. Z drugiej strony, decyzja o sprzedaży lub innym rodzaju restrukturyzacji może wpłynąć na globalną pozycję marki Avon, która od lat zmaga się z wyzwaniami w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.02.2025 12:41
Hermès odnotowuje silny wzrost pomimo niepewności gospodarczej
Hermès

14 stycznia 2025 roku Axel Dumas, dyrektor zarządzający Hermès, podsumował wyniki finansowe za 2024 rok, podkreślając odporność modelu biznesowego marki. W obliczu niepewnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej firma utrzymała stabilny wzrost, co świadczy o sile jej strategii oraz elastyczności zespołów.

Silne wyniki odnotowano na wszystkich rynkach, w tym w Azji, gdzie zrealizowano szereg modernizacji i rozbudowy sklepów. W Chinach ponowne otwarcie sklepu w centrum handlowym MixC w Shenyang w grudniu oraz wcześniejsze modernizacje w Shenzhen i Pekinie przełożyły się na wzrost sprzedaży o 8,9 proc. w czwartym kwartale. Największy wzrost w skali roku zanotowano w Japonii (+22,5 proc.), a kolejne miejsca zajęły Stany Zjednoczone (+15 proc.) oraz Europa (+19 proc. bez Francji). Sama Francja, tradycyjnie istotny rynek dla Hermès, odnotowała wzrost o 13 proc.

Pod koniec 2024 roku wszystkie działy firmy, z wyjątkiem zegarmistrzostwa, zanotowały solidny wzrost. Sukces ten był wynikiem strategii opierającej się na wartościach marki oraz zwiększeniu mocy produkcyjnych. Hermès kontynuował także politykę zatrudnienia, przyjmując do pracy 2 300 nowych pracowników, co sprawiło, że globalna liczba zatrudnionych przekroczyła 25 000 osób.

Mimo globalnych wyzwań firma pozostaje optymistyczna i potwierdza ambitne cele dotyczące dalszego wzrostu przychodów. Na tle konkurencji Hermès wyróżnia się solidnymi wynikami – dla porównania LVMH zanotował wzrost przychodów o zaledwie 1 proc. (84,7 miliarda euro), a Kering odnotował spadek o 12 proc., do poziomu 17,1 miliarda euro. Takie wyniki potwierdzają dominującą pozycję Hermès na rynku luksusowym i skuteczność jego strategii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2025 09:42