StoryEditor
Producenci
28.11.2022 00:00

Veoli Botanica promuje swoją najnowszą wegańską serię

Veoli Botanica to marka z gatunku clean beauty, która bazuje na aktywnych składnikach pochodzenia naturalnego, i dba o to, by jej produkty były w 100 proc. wegańskie. Niedawno premierę miała nowa seria trzech kosmetyków do pielęgnacji cery zawierających powyżej 97 proc. naturalnych składników: krem z retinalem, krem z ceramidami i serum antyoksydacyjne z witaminą C.

Premiera nowych kosmetyków Veoli Botanica zadziała się w urokliwej warszawskiej restuaracji Oliva. Goście mieli możliwość zapoznać się w trakcie śniadania prasowego z produktami już będącymi w portfolio marki, oraz z trzema nowościami. Imprezę uświetnił m.in Krzysztof Ibisz.

Opakowania biodegradowalne z wygodnymi i higienicznymi, ograniczającymi dostęp powietrza i bakterii pompkami, kryją w sobie trzy formuły pielęgnujące skórę twarzy i szyi. Power of retinal to aktywny krem przeciwzmarszczkowy na noc z retinalem w stężeniu 0,075 proc. Towarzyszy mu serum-koncentat antyoksydacyjny Good to C you z ultrastabilną witaminą C w stężeniu 15 proc.; produkt ma właściwości rozjaśniające. Trzecim kosmetykiem jest krem regenerująco-odbudowujący Ceramide skin barrier z zawartością ceramidów, cholesterolu i kwasów tłuszczowych.

Poza tymi trzema nowościami przedstawicielki marki zaprezentowały również nową wersję kremu pod oczy 20 sec magic eye, który teraz dostępny jest w wersji z pompką, oraz olejek Enjoy the calmness, którego wyjątkowy, różany zapach, zachęcił gościnie do wypróbowania go na swoich dłoniach i włosach już przy stole.

– Główna filozofia i nurt marki to to, że w tym zabałagnionym, pędzacym świecie trzeba iść za trendem slow life; redukcji wszelkich zanieczyszczeń. Chcemy być marką, która promuje naturę, zdrowy tryb życia. Konsument, ściągając produkt z półki, często nie czyta składu, i sięga po prostu po kosmetyk, który ma osiągnąć jakiś konkretny cel ale kupujący nie rozumie, w jaki sposób ten cel jest osiągany – mówi lekarka współpracująca z Veoli Botanica, Aleksandra Ryszkowska. – Mamy bardzo pozytywny feedback ze strony konsumentek, i to jest dla nas najważniejsze.

 Bardzo długo pracowaliśmy nad formulacją, aby była perfekcyjna; w tej chwili skupiamy się na conscious beauty, nasze klientki są świadome. W związku z tym nasze hasło przewodnie to #StężenieMaZnaczenie i użyliśmy najwyższej jakości składników, jakie tylko są na rynku  dodaje Anna Krawczyk, prezeska Veoli Botanica.

Czytaj także: Monika Solorz, Veoli Botanica: Tworzymy w nurcie CLEAN BEAUTY

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 23:27