Wybrane placówki otrzymały pełen zakres artykułów do ochrony zdrowia podczas pandemii COVID-19. Zamówiony przez firmę sprzęt objął między innymi:
- 92 tys. masek jednorazowych,
- 500 tys. rękawic,
- 7,9 tys. fartuchów jednorazowych,
- 11 tys. płynów dezynfekujących,
- 3,1 tys. przyłbic,
- 2,5 tys. kombinezonów ochronnych,
- 1 tys. masek FFP2,
- 1 tys. masek FFP3,
- 600 szt. termometrów bezdotykowych.
- Od początku istnienia naszej firmy w centrum naszych działań stał zawsze człowiek i jego zdrowie - mówi Robert Jurgawka, Chief Marketing & Organization Officer USP Zdrowie. - Nie mogliśmy pozostać obojętni wobec obecnej sytuacji, dlatego w trosce o osoby na pierwszej linii zdecydowaliśmy się wesprzeć polską służbę zdrowia.
Akcja ma zasięg ogólnopolski, a koordynatorem całej kampanii jest Medical Unit USP Zdrowie - zespół 48 osób, który na co dzień współpracuje ze środowiskiem medycznym.
- Pracując ze środowiskiem lekarskim, mamy możliwość bezpośredniego wsłuchania się w ich potrzeby. W obliczu pandemii SARS-COVID-19 ta akcja jest naszą naturalną odpowiedzią właśnie na te potrzeby. Nie wyobrażaliśmy sobie, by postąpić inaczej - mówi Aniela Nowakowska - Medical Unit Director USP Zdrowie.