
Koncern Unilever poinformował, że ze swojego portfolio pozbywa się marki Dollar Shave Club pod którą produkowane są maszynki do golenia, trymery i produkty pielęgnacyjne dla mężczyzn. Unilever zachowa mniejszościowy pakiet 35 proc. udziałów.
To kolejny krok na naszej drodze do przeniesienia naszego portfolio w kierunku kluczowych strategicznych obszarów wzrostu. Dollar Shave Club ma lojalnych członków i zwolenników, więc jestem pewien, że marka będzie się rozwijać pod nowym właścicielem i nadal będzie służyć konsumentom w Ameryce Północnej i poza nią – powiedział Fabian Garcia, prezes Unilever Personal Care.
Natomiast Michael Cohen, partner w Nexus Capital Management, zapewnił, że marka będzie dalej rozwijana, a jej siłą są lojalni klienci i obecność w wielu kanałach sprzedaży. Widzimy potencjał wzrostu i będziemy inwestować w najnowocześniejszy marketing, jakość produktów i nowe innowacje. Dollar Shave Club będzie także platformą dla dodatkowych marek o podobnym DNA – stwierdził.
Oczekuje się, że transakcja zostanie sfinalizowana w tym roku, z zastrzeżeniem zwyczajowych warunków zamknięcia. Marka Dollar Shave Club nie jest obecna w Polsce.