Unilever, jako główny partner w testach firmy Asda, będzie pilotował trzy różne formaty powtórnego napełniania dla siedmiu znanych marek. Te trzy formaty obejmują bezdotykowe maszyny do uzupełniania, uzupełniania w domu i pojemniki samoobsługowe - chociaż marki kosmetyczne i pielęgnacyjne będą dostępne tylko za pośrednictwem tego pierwszego.
Sebastian Munden, wiceprezes Unilever UK & Ireland, komentuje: „Jestem bardzo podekscytowany możliwością testowania i uczenia się dzięki tej fantastycznej współpracy z Asdą. To dla nas doskonała okazja, aby dowiedzieć się, w przypadku siedmiu naszych wiodących marek, jak kupujący reagują na używanie opakowań wielokrotnego użytku w sklepie. Wszyscy jesteśmy zobowiązani do wprowadzania trwałych zmian, jeśli chodzi o tworzywa sztuczne, ale aby to zrobić, musimy tworzyć rozwiązania i ułatwiać ludziom dokonywanie zrównoważonych wyborów.
- Na naszej drodze do zmniejszenia o połowę zużycia pierwotnego plastiku do 2025 r. będziemy musieli odważnie i całkowicie przemyśleć produkty i opakowania, a zrobimy to tylko poprzez przetestowanie szeregu rozwiązań z klientami w rzeczywistych warunkach - dodał.