
14-dniowa inicjatywa anglo-holenderskiego giganta FMCG ma na celu zwiększenie zaangażowania pracowników i będzie prowadzona w ramach pakietu benefitów pracowniczych firmy przez Jean-Laurenta Inglesa i korzystała z narzędzi zaprojektowanych przez Resilience Research Center.
- Ten program szkolenia w zakresie odporności został po raz pierwszy uruchomiony przez naszą markę kosmetyków do włosów Clear w odpowiedzi na wybuch koronawirusa. Bardzo wczesne stadium pandemii pojawiło się po raz pierwszy w Azji, gdzie Clear jest liderem na rynku, a zespół szybko zauważył, że koronawirus może mieć bardzo negatywny wpływ na nasze samopoczucie psychiczne - powiedział Jean-Laurent Ingles, EVP Hair Care koncernu.
Program został uruchomiony w ramach Tygodnia Świadomości Zdrowia Psychicznego 2020, a jego celem jest pomoc pracownikom zmagającym się z problemami zdrowia psychicznego, które zostały spowodowane lub zaostrzone w wyniku wybuchu COVID-19.