W styczniu The Wall Street Journal doniósł, że niezależna marka Drunk Elephant została wystawiona na sprzedaż po ujawnieniu, że jej założycielka, Tiffany Masterson, współpracowała z firmą inwestycyjną Financo i Moelis & Co w celu zorganizowania przejęcia.
Brytyjski dziennik poinformował, że gigant FMCG złożył ofertę o wartości 1 mld dolarów, bo na taką sumę wyceniono tę markę do pielęgnacji skóry.
Drunk Elephant to marka "czystej skóry", która stała się ulubioną marką wielu konsumentek na świecie od momentu jej wprowadzenia na rynek w 2012 roku. Specjalizuje się w produktach bez użycia olejków eterycznych, alkoholu, zapachów, silikonów lub filtrów chemicznych.
W ostatnich tygodniach marka wprowadziła wiele nowych produktów, w tym nowy cleanser i dwa nowe produkty z filtrami SPF. Obecnie jest dostępna w USA, Australii, Kanadzie, Irlandii, Nowej Zelandii, Singapurze i Wielkiej Brytanii.