Marka Dove zdobyła na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 12 nagród za swoje kampanie. „Reverse Selfie” otrzymała złoto w kategorii Grafika, srebro w kategorii Zdrowie i Druk oraz brąz w kategorii Sztuka Filmowa.
Inna kampania Dove – „Toxic Influence” zdobyła Złotego Lwa w kategorii Rozrywka, a także brąz w kategorii Zdrowie i Sztuka Cyfrowa.
Natomiast kampania marki Dove „As Early As Five” (dotycząca dyskryminacji ze względu na fryzury charakterystyczne dla osób czarnoskórych) zdobyła dwa Brązowe Lwy w kategoriach PR i Film.
Zdobywcą brązu w kategorii Zdrowie została też kampania „Under Pressure” dla marki Baby Dove, pokazująca presję pod jaką znajdują się kobiety po porodzie.
Przygotowany przez markę Dove film Courage is Beautiful zdobył Złotego i Srebrnego Lwa w kategorii Kreatywna Skuteczność.
Kolejne nagrody powędrowały do marki Vaseline, która odebrała złoto w kategorii Zrównoważony Rozwój i brąz w Zdrowiu.
Nagrodami Cannes Lions wyróżniono także markę Persil za film Tag The Game.
Natomiast spółka Hindustan Unilever została doceniona za inicjatywę zrównoważonego pakowania.