Akcja „Ubrania od serca” ma na celu wesprzeć domy dziecka w dążeniu do wyrównania różnic pomiędzy podopiecznymi placówek a ich rówieśnikami z pełnych rodzin. Najbardziej potrzebujące domy dziecka będą miały możliwość wyposażyć dzieci w nowe ubrania, ale równie ważnym jest fakt, że dzieci dostaną możliwość samodzielnego wyboru ubrań, które im się podobają.
Akcja przeprowadzona będzie w dwóch etapach. Do końca roku dotyczyć będzie zakupów w sieci sklepów Biedronka, a w okresie 01.01-28.02.2018 rozszerzona zostanie o inne sklepy w Polsce za wyjątkiem Biedronki. Każdy kto w tym czasie dokona zakupu oznaczonych produktów marki Vizir, przyczyni się do ufundowania bonów do sklepów odzieżowych dla najbardziej potrzebujących podopiecznych domów dziecka.
– Każdemu dziecku należy się równy start. Niestety są dzieci, które potrzebują nawet tak podstawowych rzeczy jak nowe, dobre i czyste ubrania. Ten smutny stan rzeczy dotyczy często tych dzieci, których los nie oszczędzał – mieszkających w domach dziecka. Tworząc program „Ubrania od serca”, wierzymy, że nowe ubrania mogą podnieść ich samoocenę, pewność siebie i poczucie godności. Taka prosta rzecz może wpłynąć na sytuację dzieci i dać im świeży, czysty start w przyszłość – tłumaczy Mariola Mirek, manager ds. komunikacji P&G.
Produkty objęte akcją to kapsułki do prania, płyny do prania 20 prań oraz proszki do prania 56 prań.