StoryEditor
Producenci
10.10.2022 00:00

Twórca formuły Olaplex wprowadza na rynek własne kosmetyki

Eric Pressly, wynalazca i naukowiec, twórca formuły Olaplex, wprowadził na rynek swoje nowe kosmetyki. To Epres – wegańskie produkty do użytku profesjonalnego i domowego odbudowujące zniszczoną strukturę włosów.

Eric Pressly to wynalazca i naukowiec, jeden z dwóch twórców formuły kosmetyków regeneracyjnych do włosów Olaplex. Stworzył ją wraz z dr Craigiem Hawkerem. Pressly pożegnał się z firmą Olaplex w 2019 r.

Czytaj także: Olaplex rośnie dwucyfrowo i potwierdza prognozy sprzedaży

Teraz wraz  partnerem biznesowym Michaelem Sampsonem, wprowadzili na rynek własną markę Epres, stworzoną w oparciu o badania prowadzone przez Pressly’ego. 

To nowa linia wegańskich produktów z certyfikatem Leaping Bunny do pielęgnacji włosów, odbudowująca zerwane podczas farbowania, rozjaśniania czy trwałej ondulacji, mostki dwusiarczkowe włosów. Kluczowe w formule Epres jest to, że nie zawiera ona kwasów, które  mogą zakłócać równowagę pH włosów. Epres wykorzystuje cząsteczki na bazie oleju, które  pomagają regenerować włosy nawet po ich wysuszeniu – zjawisko to Pressly nazwał „bio-dyfuzją”.

Linia Obejmuje jeden produkt dla profesjonalistów i dwa do użytku domowego. – Opracowałem technologię, która moim zdaniem jest bardzo atrakcyjna zarówno dla salonu fryzjerskiego, jak i konsumenta domowego – powiedział Eric Pressly. Opatentowane formuły zawierają tylko cztery składniki. Produkty do domowego użytku można wielokrotnie napełniać i zamawiać w systemie subskrypcji. Kuracja profesjonalna kosztuje 79 USD, domowa 48 USD (wkłady do kuracji domowej, w paczkach po dwie sztuki, 34 USD). Produkty są sprzedawane przez stronę internetową i za pośrednictwem wybranych salonów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.04.2025 15:41
Ashley Park nową globalną ambasadorką Diora
Netflix

Francuski dom mody Dior ogłosił, że amerykańska aktorka i piosenkarka Ashley Park została nową globalną ambasadorką marki. Jej rola obejmie zarówno promowanie działu mody, jak i kosmetyków. Park jest najlepiej znana z roli Mindy Chen w popularnym serialu Netflixa Emily w Paryżu, gdzie niejednokrotnie pojawiała się w stylizacjach inspirowanych paryskim szykiem – bliskim estetyce Diora.

Współpraca aktorki z luksusową marką nie jest nowością. Ashley Park regularnie pojawiała się na pokazach Diora i czerwonych dywanach w kreacjach tego domu mody. Oficjalne ogłoszenie ambasadorskiej roli formalizuje dotychczasowe relacje z marką, należącą do koncernu LVMH. Park może poszczycić się także nominacją do nagrody Tony za rolę Gretchen Wieners w broadwayowskiej adaptacji Mean Girls.

Do grona ambasadorów Diora należą już takie gwiazdy jak Anya Taylor-Joy, która reprezentuje zarówno modę, jak i kosmetyki marki, oraz Willow Smith, pełniąca funkcję międzynarodowej ambasadorki makijażu Diora. W styczniu 2025 roku marka ogłosiła także odnowienie współpracy z wieloletnią ambasadorką Charlize Theron, która promuje nową odsłonę linii pielęgnacyjnej Dior Capture.

W 2024 roku do grona ambasadorów Diora dołączyła również Rihanna, zostając twarzą kultowego zapachu J’adore. W czerwcu zaprezentowano nową kampanię reklamową z jej udziałem. Dior nie ujawnił jeszcze szczegółów dotyczących projektów z udziałem Ashley Park, jednak można spodziewać się jej obecności w globalnych kampaniach promocyjnych oraz na prestiżowych wydarzeniach związanych z marką.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.04.2025 12:38
Nowa strategia Highlander Enterprise na lata 2025–2028: koncentracja na grafenie i kosmetykach
Brown as Berries

Highlander Enterprise S.A., wcześniej znana jako Advanced Graphene Products S.A., ogłosiła nową Strategię rozwoju na lata 2025–2028. Fundamentem do opracowania nowej strategii stał się wysoki poziom zaawansowania prowadzonych projektów oraz rosnące zapotrzebowanie rynkowe na produkty, które Highlander Enterprise zamierza oferować. Strategia koncentruje się na trzech głównych obszarach działalności, które mają zapewnić firmie stabilny wzrost i wzmacniać jej pozycję rynkową.

Pierwszym i kluczowym obszarem wskazanym w Strategii jest segment kosmetyczny. Spółka planuje rozwój marek „8belle” oraz „Brown as Berries”. Marka „8belle” obejmie nowoczesne lakiery hybrydowe, bazy, topy oraz sprzęt i akcesoria do stylizacji paznokci, skierowane głównie do klientów profesjonalnych. Dystrybucja odbywać się będzie przez własną platformę e-commerce B2B oraz poprzez sieć dystrybutorów i przedstawicieli handlowych. Premiera produktów tej marki zaplanowana została na przełom drugiego i trzeciego kwartału 2025 roku. Marka „Brown as Berries”, do której prawa Spółka nabyła w marcu br., wprowadzi na rynek linię kosmetyków do pielęgnacji dłoni, w tym kremy i serum o unikalnych formułach wspomagających regenerację i ochronę skóry.

Drugim obszarem działalności pozostaje rozwój rozwiązań opartych na grafenie. Highlander Enterprise specjalizuje się w produkcji i dystrybucji tego surowca do zastosowań przemysłowych, takich jak kompozyty węglowe, filamenty do druku 3D, farby czy polimery. Potencjał grafenu nadal pozostaje jednym z głównych zasobów strategicznych Spółki, który ma zostać lepiej skomercjalizowany w nadchodzących latach. Trzecim filarem działalności jest rozwój innowacyjnej odzieży UV dla kobiet, co stanowi uzupełnienie zdywersyfikowanej oferty rynkowej Highlander Enterprise.

Zarząd Spółki deklaruje, że nadrzędnym celem przyjętej Strategii jest budowanie pełnej synergii kosztowej i operacyjnej pomiędzy poszczególnymi segmentami działalności, co ma przełożyć się na wzrost wartości dla akcjonariuszy. Dzięki jasno zdefiniowanym kierunkom rozwoju, Highlander Enterprise planuje umocnić swoją pozycję jako innowacyjnego gracza na styku przemysłu chemicznego, kosmetycznego i technologii materiałowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. kwiecień 2025 06:48