
Rok temu sklep Nutridome przeszedł rebranding. Zmieniło się logo, a część kosmetyków marki własnej sklepu otrzymała nową szatę graficzną. W tym roku kolejne kosmetyki marki własnej przechodzą rebranding i już wkrótce klienci zobaczą je w nowej odsłonie.
Równocześnie od początku roku Nutridome zaznacza swoją obecność w prasie i telewizji. W największych stacjach telewizyjnych emitowany jest spot wizerunkowy sklepu. Reklamy prasowe informują o produktach dostępnych w sklepie. Czytelnicy poczytnych tytułów prasowych dotychczas mogli przeczytać m.in. o kosmetykach marki Melo, linii Timelss marki Orphica czy marki Nutridome. Nie brakuje również wzmianek w internecie.
Kolejnym etapem działań firmy będzie udoskonalanie internetowej witryny sklepu, a także otwarcie kolejnych sklepów stacjonarnych. Dotychczas otwarte zostały dwa – w Galerii Mokotów w Warszawie oraz Galerii Słonecznej w Radomiu.