True men skin care to polska marka kosmetyków dla mężczyzn, która weszła na rynek w ubiegłym rolu pozyskując środki z kampanii crowdinvestingowej. Obecnie jej produkty są dystrybuowane do specjalistycznych gabinetów kosmetycznych oraz dostępne w sprzedaży dla klientów indywidualnych online i stacjonarnie w drogerii Polish Nature Beauty Bar, zlokalizowanej w warszawskiej Elektrowni Powiśle. Od maja będzie je można je kupić także na wybranych lotniskach.
Aelia Duty Free to sieć należąca do międzynarodowej firmy Lagardère Travel Retail sklepów oferująca podróżnym możliwość zakupu produktów delikatesowych, kosmetyków oraz perfum najlepszych światowych i polskich brandów, po cenach wolnocłowych. Punkty sieci znajdują się na terenie 10 głównych portów lotniczych w kraju, a także w wybranych państwach europejskich oraz Nowej Zelandii i Nowej Kaledonii. True men skin care dołącza do grona prestiżowych marek kosmetycznych, dostępnych na lotniskach w Polsce. Produkty True men skin care w maju trafią do sprzedaży w sklepach w Krakowie, Warszawie i Gdańsku.
– Startujemy w trzech miastach, natomiast w kolejnych miesiącach będziemy pojawiać się w następnych punktach sieci w Polsce. Produkty naszej marki będą dostępne również w sklepach na lotniskach zagranicznych – zapowiada Maciej Adamaszek, twórca marki i prezes firmy FerrumLabs.
W pierwszym roku działalności marka True men skin care zyskała miano paneuropejskiego partnera Amazon Prime, czyli największej platformy e-commerce na świecie. Jej produkty są również w Notino.pl – największej w Europie drogerii internetowej, która dociera do 24 państw oraz w czołowej europejskiej sieci drogerii online Make UP, sprzedającej asortyment partnerów do 19 państw.
– True ma być marką globalną (…) Nie ukrywam, że naszą ambicją jest również wejście do sprzedaży stacjonarnej poza granicami kraju, nad czym pracujemy. Na ten moment stawiamy na rynek europejski, ale w kolejnych latach działalności chcemy wejść także na rynek amerykański – dodaje Maciej Adamaszek.