
Kampania nawiązuje do pięciu filarów filozofii zdrowego życia, określonych przez Sebastaina Kneippa, XIX wiecznego duszpasterza jako ruch, woda, odżywianie, rośliny i równowaga. Ola Żelazo dostała w kampanii zadanie zasilić swoją energią pierwszy filar, czyli ruch. Nagrała podcast pt.: „Endorfiną w styczeń. Rusz się po zdrowie”. Rozmawia w nim z Kingą Burzyńską, dziennikarką TVN na temat ruchu, który daje siłę i radość.
Pozostałe ambasadorki akcji to psycholog Ola Potykanowicz, dietetyczka i psycholożka Agata Ziemnicka, Brand Manager marki Kneipp Ewa Łusiak oraz fizjoterapeutka do spraw kobiecych dr n.med. Małgorzata Jachacz-Łopata. W trakcie trwania akcji będą tłumaczyć, jak za pomocą drobnych zmian zwalczyć stres w życiu. Wirtualne spotkania będą odbywać się co tydzień.
Kneipp jest producentem naturalnych kosmetyków, które są dostępne w drogeriach Hebe, Rossmann oraz Super-Pharm.