
Projekt „tołpa daje radę” prowadzony jest w mediach społecznościowych, a dokładnie na profilu marki na Instagramie. Pod koniec lutego zaczęły pojawiać się tam filmy przygotowywane we współpracy z ekspertkami i ekspertami Torf Corporation (właściciela marki Tołpa) z różnych dziedzin w tym z mikrobiolożką Julią Brylak.
W swoich filmach Tołpa będzie się dzielić wskazówkami pielęgnacyjnymi, opowiadać o formułach i składach kosmetyków oraz o tym, w jaki sposób działają one na skórę.
– Realizacje powstałe w ramach „tołpa daje radę” wpisują się w #trendy #socialmedia, a przy tym uwierzytelniają wizerunek tołpy jako marki skutecznej, innowacyjnej i prokobiecej – czytamy w komentarzu firmy Torf Corporation.
Projekt realizowany jest przez dział marketingu marki Tołpa we współpracy z agencją be frank!
Czytaj też: Instagram przyciąga kobiety i jest najbardziej kojarzony z kosmetykami