StoryEditor
Producenci
13.04.2023 00:00

The Body Shop US rozszerza program refill o produkty do makijażu

Szminka Peptalk występuje w 20 odcieniach i jest sprzedawana w opakowaniu pochodzącym w 100 proc. z recyklingu. / materiały marketingowe The Body Shop
The Body Shop US rozszerzył swój program Refill Revolution o produkty do makijażu, wprowadzając pomadkę Peptalk Lipstick, która jest dostępna w etui do wielokrotnego napełniania, wykonanym w 100 proc. z aluminium. Nowa szminka pokazuje, że program rozwija się poza pielęgnację włosów, żele pod prysznic i mydła do rąk, a inicjatywa ponownego napełniania zapobiegła przedostaniu się do środowiska ponad pół miliona plastikowych butelek w 2022 roku.

The Body Shop, od dawna związany z zaangażowaniem w kwestie ochrony środowiska, ogłosił, że rozszerzył swój program uzupełniania w lutym o wybrane produkty do makijażu. The Body Shop dodał szminkę Peptalk do istniejącej grupy produktów wielokrotnego napełniania, która obejmuje pielęgnację włosów, żeli i mydeł do rąk, zgodnie z komunikatem prasowym firmy. Szminka Peptalk jest sprzedawana w 20 odcieniach i dostarczana w etui do wielokrotnego napełniania, wykonanym w 100 proc. z aluminium pochodzącego z recyklingu.

Ekspansja programu następuje po uruchomieniu przez The Body Shop stacji napełniania w 2021 roku, co było częścią pięcioletniego planu oszczędzania 25 ton plastiku rocznie w ramach projektu. Hilary Lloyd, wiceprezeska ds. marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu w The Body Shop North America, powiedziała: kryzys klimatyczny jest największym zagrożeniem dla naszej przyszłości, dlatego wzywamy miłośników piękna na całym świecie, aby wykorzystali swoją siłę nabywczą do przyjęcia gospodarki o obiegu zamkniętym.

Założycielka The Body Shop, Anita Roddick, zaproponowała pomysł uzupełniania już w 1976 roku, kiedy otworzyła pierwszy The Body Shop w Anglii. Program ponownego napełniania i recyklingu w sklepach pojawił się w 1993 roku i został przywrócony po kilkuletniej przerwie w 2019 roku przez obecnego właściciela, brazylijską firmę kosmetyczną Natura. Stacje napełniania The Body Shop są teraz dostępne w 800 sklepach na całym świecie i w połowie lokalizacji w USA. Kwalifikujące się produkty są dostarczane w butelkach wielokrotnego użytku, wykonanych w 100 proc. z aluminium, w ramach ciągłych wysiłków na rzecz zapobiegania trafianiu pojemników na wysypiska śmieci i do oceanów. Jako Certified B Corp, etos The Body Shop koncentruje się na zrównoważonym rozwoju. W 2021 roku firma ogłosiła pięcioletni program w 2021 roku, polegający na posiadaniu stacji paliw w większości swoich sklepów i postawiła sobie za cel zaoszczędzenie 25 ton plastiku rocznie w ramach programu.

Czytaj także: NPD Group: łazienka zero waste przyszłością oczekiwań kosumenckich

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
23.12.2024 11:57
Top 10 marek kosmetycznych w social mediach w 2024 roku
W tegorocznym Top 10 znalazły się marki trafiające przede wszystkim do młodszej grupy klientów (w tym z pokolenia Alfa oraz Z)fot. mat. prasowe

Które marki kosmetyczne budziły największe zainteresowanie i zaangażowanie społeczności social mediów? Które z nich zdobyły najwięcej followersów na platformach Instagram i TikTok w mijającym roku? Odpowiedź przynosi doroczny raport Cosmeticify 2024.

W badaniu, prezentującym najczęściej obserwowane marki kosmetyczne, wzięto pod uwagę dane z platform TikTok oraz Instagram - zaangażowanie obserwatorów i ich ilość. 

Najpopularniejsze marki na socialach w 2024 roku to:

1. Sol de Janeiro: 2,4 mln obserwujących na Instagramie, 2,4 mln na TikToku, 32,19 mln wyszukiwań rocznie. Do tego wzrost wyszukiwań rok do roku (r/r) o 49 proc.

2. Charlotte Tilbury: 6,9 mln obserwujących na Instagramie, 1,7 mln na TikToku, 25,92 mln wyszukiwań rocznie, ilośc wyszukiwań rok do roku bez zmian.

3. Fenty Beauty: 13 mln obserwujących na Instagramie, 3 mln na TikToku, 8,9 mln wyszukiwań rocznie, wzrost wyszukiwań rok do roku o 22 proc. 

4. Drunk Elephant: 2 mln obserwujących na Instagramie, 1,3 mln na TikToku, 14 mln wyszukiwań rocznie, spadek wyszukiwań rok do roku o 63 proc.

5. Rhode: 2,2 mln obserwujących na Instagramie, 999 tys. na TikToku, 12,7 mln wyszukiwań rocznie, wzrost wyszukiwań rok do roku o 232 proc. 

6. Dior Beauty: 13,2 mln obserwujących na Instagramie, 933,2 tys. na TikToku, 1,5 mln wyszukiwań rocznie, wzrost wyszukiwań rok do roku o 49 proc.

7. e.l.f. Cosmetics: 7,2 mln obserwujących na Instagramie, 1,8 mln na TikToku, 3,9 mln wyszukiwań rocznie, wzrost wyszukiwań rok do roku o 22 proc. 

8. Glossier: 3,1 mln obserwujących na Instagramie, 935,5 tys. na TikToku, 8,3 mln wyszukiwań rocznie, ilośc wyszukiwań rok do roku bez zmian.

9. Laneige: 1,2 mln obserwujących na Instagramie, 812,9 tys. obserwujących na TikToku, 8,1 mln wyszukiwań rocznie, wzrost wyszukiwań rok do roku o 22 proc.

10. Bubble Skincare: 641 tys. obserwujących na Instagramie, 2,8 mln na TikToku, 5,8 mln wyszukiwań rocznie, spadek wyszukiwań rok do roku o 33 proc. 

Jak wskazuje portal beautymatter.com, marki kosmetyczne, które w tym roku znalazły się na szczycie rankingu popularności, znacznie różnią się od topu z ubiegłego roku. Do Top 10 ponownie trafiły tylko Charlotte Tilbury i Fenty Beauty, pozostawiając w tyle takie nazwy jak Rare Beauty, Olaplex i Maybelline

Charlotte Tilbury utrzymała drugie miejsce na liście, natomiast Fenty Beauty awansowała z siódmego miejsca (w 2023) na trzecie w tym roku, co może być związane z jej patronatem nad Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu i innymi dużymi kampaniami promocyjnymi.

Czytaj też: Rihanna rozszerza swoje imperium kosmetyczne o markę włosową — Fenty Hair

W tegorocznym Top 10 znalazły się marki trafiające przede wszystkim do młodszej grupy klientów (w tym z pokolenia Alfa oraz Z) - z Drunk Elephant na czele. Zmiany w rankingu wynikać mogą z tego, że wzrasta liczba konsumentów, skłaniających się ku korzystaniu z mediów społecznościowych (w miejsce Google) jako wyszukiwarki. A dokładnie: aż 64 proc. przedstawicieli pokolenia Z przyznało, że jako wyszukiwarki ​​używa TikToka.

Czytaj też: Katarzyna Mauduit, Douglas: Potencjał zakupowy pokolenia Alfa jest obiecujący [FBK 2024]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
23.12.2024 08:05
Birkenstock wprowadził produkty pielęgnacyjne do stóp
Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje gamę produktów do pielęgnacji stópfot. mat.prasowe

Renomowany niemiecki producent obuwia postanowił w tym roku poszerzyć swoją ofertę o gamę sześciu produktów, przeznaczonych do pielęgnacji stóp.

BIrkenstock, opierając się na swoim długoletnim dziedzictwie w zakresie produkcji zdrowego obuwia (początki firmy sięgają 1774 roku) zdecydował się na innowacyjne poszerzenie swojej oferty o całą gamę produktów do pielęgnacji stóp.

Jak podkreślają przedstawiciele niemieckiej firmy, nowa linia produktów stanowi zwieńczenie kilku lat badań i ma na celu „harmonijne połączenie aktywnej regeneracji i luksusu”. Produkty (kremy i peelingi) zostały przygotowane tak, aby nie tylko rozwiązywały problemy stóp, ale jednocześnie były przyjemne dla zmysłów poprzez swoje formuły, tekstury czy zapach. 

Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje takie produkty, jak relaksujące sole do kąpieli, wygładzający pumeks, złuszczający peeling do stóp, odżywczy balsam, lotion łagodzący zmęczenie nóg i stóp, a także wyciszający, relaksujący suchy olejek.

Birkenstock zapewnia, że rozszerzenie oferty ma na celu zapewnienie klientom holistycznego dobrego samopoczucia, a także chodzenie “w zgodzie z naturą”.

Każdy z produktów został stworzony na bazie naturalnych olejków eterycznych - m.in. z drzewa cedrowego, paczuli, pomarańczy, cyprysu, petitgrain czy bergamotki.

Design opakowań jest z założenia prosty i minimalistyczny. Aluminiowe tubki oraz szklane butelki są wykonane w stu procentach z surowców z recyklingu oraz nadających się w pełni do ponownego przetworzenia.

Birkenstock, światowa ikona rynku mody, słynie z wysokiej jakości ergonomicznego, zdrowego obuwia (głównie klapek i sandałów), a także z kładzenia nacisku na wygodę, zrównoważony rozwój i ponadczasowy styl.

Czytaj też: Birkenstock rozwija się na rynku naturalnych produktów do pielęgnacji skóry

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. grudzień 2024 02:13