Okazją do ogłoszenia nowej strategii jest 40-lecie istnienia The Body Shop. Markę stworzyła w 1976 roku Anita Roddick, która od początku wykorzystywała sklepy i produkty, aby mówić o problemach środowiska naturalnego oraz prawach człowieka. Obecnie firma należy do koncernu L’Oréal. – Minęło 40 lat i świat bardzo się zmienił oraz pojawiły się przed nami wielkie wyzwania. Światowe zasoby kurczą się, musimy szybko opanować zmiany klimatu, destrukcję siedlisk zwierząt, skalę wymierania gatunków i rosnącą przepaść między biednymi i bogatymi. Jest to też pora dla nas na zmianę – czytamy w zobowiązaniu przesłanym do mediów. Strategia opiera się na trzech filarach – wzbogacaniu ludzi, planety i produktów. Wśród szczegółowych celów znalazło się m.in. dążenie, aby 100 proc. naturalnych składników używanych przez The Body Shop było odnawialnych, pozyskiwanych odpowiedzialnie i z myślą o ochronie 10 000 hektarów lasów i innych siedlisk zwierząt. Zagwarantowanie, że użyte składniki naturalne są w pełni biodegradowalne i nie zanieczyszczają wód. Redukcja szkodliwego wpływu produktów na środowisko. Stworzenia łańcucha dostawców, poprzez który firma będzie dostarczać najnowsze składniki kosmetyczne ze zróżnicowanych biologicznie punktów na świecie.
Shiseido i MaxMara ogłosiły długoterminowe partnerstwo, w ramach którego Shiseido uzyska wyłączną licencję na rozwijanie i sprzedaż perfum sygnowanych przez włoską markę modową MaxMara. To nowe porozumienie otwiera nowy rozdział w historii obu firm, które łączą siły, aby wprowadzić na rynek wyjątkowe zapachy, odzwierciedlające luksusowy charakter i wysoką jakość, z jakimi kojarzą się obie marki.
MaxMara, włoski dom mody prowadzony przez rodzinę Maramotti, wcześniej współpracował z firmą Selective Beauty w zakresie linii zapachowych. Ich pierwsze perfumy zadebiutowały na rynku w 2004 roku. Teraz, dzięki współpracy z Shiseido, MaxMara planuje wzbogacić swoją ofertę perfumeryjną o nowe, innowacyjne zapachy, które mają przyciągnąć klientów na całym świecie.
Masahiko Uotani, prezes i dyrektor generalny Shiseido, wyraził swoje zadowolenie z nawiązanej współpracy:
Obecnie w portfolio MaxMary znajduje się 6 zapachów: Kashmina Touch, Le Parfum, MaxMara, MaxMara Gold Touch, Le Parfum Zeste & Musc i Silk Touch. Perfumy Max Mara zostały stworzone we współpracy z perfumiarzami Olivierem Crespem, Vincentem Schallerem i Daphné Bugey.
Czytaj także: Shiseido przejmuje markę Dr. Dennis Gross Skincare
Wieczorem 2 lipca projektanci Paprocki Brzozowski zaprezentowali swoją najnowszą kolekcję „MENU” w Elektrowni Powiśle. W kolekcji dominowały ręcznie szyte suknie, które mogły zainteresować obecnych na pokazie gości koronkami, piórami i frędzlami, podkreślającymi kobiecość projektów. Marka Neboa we współpracy ze stylistą fryzur Amadeo Adamem Wilczewskim zadbała o wygląd włosów modelek i celebrytów, wśród których znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Klaudia Halejcio, Sonia Bohosiewicz, Joanna Horodyńska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Agnieszka Sienkiewicz oraz Anita Sokołowska.
Neboa, jako patron pokazu, wsparła organizację wydarzenia, podkreślając wspólną z projektantami troskę o środowisko. Na potrzeby pokazu stworzono specjalną strefę chillout, która służyła jako miejsce spotkań i rozmów dla gości. Strefa ta miała na celu promowanie filozofii marki oraz jej produktów, wpisując się w trend ekologicznej i zrównoważonej mody.
Neboa to polska marka kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała, która kładzie duży nacisk na ekologię i ochronę środowiska. Produkty marki tworzone są w zgodzie z ideą “Respect the Nature”, obejmującą wegańskie receptury i opakowania less waste. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Marka współpracuje również z Fundacją MARE oraz organizacją Plastic Bank, angażując się w działania na rzecz oczyszczania mórz i oceanów oraz promowanie recyklingu.
Czytaj także: Neboa została partnerem pokazu Paprocki & Brzozowski