StoryEditor
Producenci
17.03.2021 00:00

Teresa Stachnio, drogerie Jasmin: Perły Rynku Kosmetycznego pomagają nam wybrać nowości na półki

Takie konkursy, jak Perły Rynku Kosmetycznego umożliwiają nam bardzo szybkie dotarcie do nowości na rynku, na którym pojawia się ich bardzo wiele. Konkurs jest wyjątkowy, bo wszystkie produkty trafiają do nas, jurorów. Możemy je dotknąć, wypróbować, obejrzeć opakowanie i sprawdzić wszystkie elementy, które są dziś tak ważne dla ostatecznego konsumenta – powiedziała Teresa Stachnio, wiceprezes sieci Drogerie Jasmin, jurorka w konkursie Perły Rynku Kosmetycznego, w rozmowie z telewizją Biznes24.

Perły Rynku Kosmetycznego to organizowany od 16 lat ranking, w którym praktycy z handlu – menedżerowie, kupcy z sieci drogeryjnych, perfumeryjnych, aptecznych oceniają nowości wprowadzane na rynek. Osobiście je testują i oceniając ich walory użytkowe, wsparcie marketingowe oraz potencjał sprzedażowy wybierają zwycięzców w kilkunastu kategoriach. Do badania zgłaszają swoje nowości marki znakomicie znane na rynku, jak i te, które dopiero zaczynają przygodę z biznesem kosmetycznym. Jurorzy przyznają, że wiele z nowości, które testują podczas prac jury trafia później do ich sieci sprzedaży. Zdarza się, że są to zupełne nowe marki, jak i jest to szansa na odnowienie współpracy z markami, z którymi kiedyś była ona już prowadzona.

Zgłoś produkty do testowania w badaniu PERŁY RYNKU KOSMETYCZNEGO 2021

Takie konkursy, jak Perły Rynku Kosmetycznego umożliwiają nam bardzo szybkie dotarcie do nowości na rynku, na którym pojawia się ich bardzo wiele. Konkurs jest wyjątkowy, bo wszystkie produkty trafiają do nas, jurorów. Możemy je dotknąć, wypróbować, obejrzeć opakowanie i sprawdzić wszystkie elementy, które są dziś tak ważne dla ostatecznego konsumenta – powiedziała Teresa Stachnio, wiceprezes sieci Drogerie Jasmin,  jurorka w konkursie Perły Rynku Kosmetycznego, w rozmowie z telewizją Biznes24.

Jak przyznała Teresa Stachnio, ogromnym wyzwaniem dla handlu jest dziś rentowność biznesu, niezwykle ważne jest więc również to, czy na produktach, które sieci drogeryjne i właściciele sklepów wprowadzają na półki, można uzyskać odpowiednią marżę.

Kiedy otrzymuję produkty do testowania patrzę na cenę i marżę, którą sugeruje nam producent. Analizuję, czy będziemy mogli na tym produkcie zarobić, bo jak każdy biznes, również biznes kosmetyczny, są to koszty.  W przypadku drogerii to koszty związane z lokalem, pracownikami, z ciągłym doszkalaniem się, śledzeniem trendów. Poza tym COVID dostarcza nam różnych wyzwań, mierzą się z tym franczyzobiorcy naszej sieci. Dlatego konkurs Perły Rynku Kosmetycznego ułatwia nam wybór nowości produktowych i systematyzuje ofertę – podkreśliła Teresa Stachnio.

Dla handlu istotne jest również, aby producent przygotowując swoją ofertę sprzedażową wziął pod uwagę specyfikę dwóch kanałów sprzedaży – stacjonarnego i online. Drogerie Jasmin w ubiegłym roku uruchomiły sklep internetowy i już dziś widać, że klienci inaczej kupują w drogeriach, inaczej w internecie. – W internecie bardzo często szukamy produktów, które już znamy, nie eksperymentujemy – precyzuje Teresa Stachnio.

Konsumenci zmienili też swoje podejście do kosmetyków na skutek mody na produkty naturalne, większej świadomości ekologicznej. – Konsumenci chcą mieć zabezpieczenia na opakowaniach, być pewni, że nikt ich przed nimi nie otwierał produktów, ale niekoniecznie chcą, żeby to były opakowania drogie i tworzące odpady. Dziś wystarczyłoby, aby produkt był zapakowany w jedno opakowanie i z banderolą, która gwarantuje, że nie był wcześniej otwierany. Kartonik, folia, okienko, ozdoby – tego już dziś konsumenci nie oczekują – podkreśliła Teresa Stachnio.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 09:54
Sessio ma nową ambasadorkę — jest nią influencerka Włosowero, czyli Weronika Chodniewicz
Weronika Chodniewicz dzieli się swoimi poradami na Instagramie i TikToku.Włosowero
Marka Sessio specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, ogłosiła w mediach społecznościowych powołanie nowej ambasadorki. Została nią Weronika Chodniewicz, której działalność online pod pseudonimem Włosowero zdobyła ogromną popularność wśród fanek zdrowych i pięknych włosów.

Weronika Chodniewicz, znana jako Włosowero, to popularna influencerka, która zdobyła uznanie dzięki swoim treściom związanym z pielęgnacją włosów. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęła, dzieląc się osobistymi doświadczeniami i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów, co szybko przyciągnęło dużą liczbę obserwujących. Włosowero zyskała popularność dzięki autentycznemu podejściu oraz fachowej wiedzy, którą regularnie udostępnia na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej pasja do skutecznych i popartych naukowo metod pielęgnacji włosów inspiruje wiele osób do dbania o siebie i podejmowania świadomych wyborów.

@wlosowero ❗️Ten sposób aplikacji odżywki zmienił moje życie❗️ A właściwie to kondycję moich włosów ? A mowa oczywiście o… wczesywaniu!  Dzięki tej praktyce m.in.: ✅ Dokładnie rozprowadzisz dany kosmetyk po każdym włosku, ✅ Unikniesz „kumulacji” produktu w jednym miejscu, co mogłoby poskutkować przeciążeniem włosów,  ✅ Uzyskasz lepsze wygładzenie,  ✅ Składniki z danego produktu zostaną lepiej wtłoczone we włosy, ✅ Wpłyniesz pozytywnie na wydajność produktu (zużyjesz go mniej), ✅ Zapobiegniesz nadmiernemu plątaniu się włosów po ich umyciu, ✅ Ułatwisz rozczesywanie włosów na późniejszych etapach pielęgnacji, Praktykujesz wczesywanie? ? Jeśli interesujesz się świadomą pielęgnacją i chcesz zadbać o swoje włosy to koniecznie zaobserwuj mój profil @wlosowero ? #prostewlosy #wczesywanie #wygładzaniewłosów #włosing #szczotkadowlosow #swiadomapielegnacja #dlugiewlosy ♬ Nasty - Tinashe

Marka Sessio ogłosiła właśnie współpracę z Weroniką. Nie wiadomo jeszcze, na czym będzie konkretnie polegała rola ambasadorki, ale biorąc pod uwagę trendy rynkowe będą to zapewne działania marketingowe w rodzaju bycia twarzą kolekcji kosmetyków, promowania nowych produktów i regularnego pojawiania się na eventach marki.

Oferta Sessio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym szampony, odżywki, maski, olejki oraz specjalistyczne preparaty do stylizacji i regeneracji włosów. Marka kładzie duży nacisk na wykorzystanie naturalnych składników, takich jak olejki roślinne, ekstrakty z ziół i witaminy, które mają na celu poprawę kondycji włosów i skóry głowy. Produkty Sessio są stworzone z myślą o różnych potrzebach klientów, oferując rozwiązania dla włosów suchych, zniszczonych, przetłuszczających się, a także farbowanych.

Czytaj także: Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Mieliśmy bardzo dużo rozmów biznesowych, pojawili się kupcy z Ameryki [Cosmoprof Bolonia 2024]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 05:21