StoryEditor
Producenci
25.09.2013 00:00

Teresa Jonas Ambasadorem Przedsiębiorczości Kobiet 2013

Teresa Jonas, prezes franczyzowej sieci Drogerie Polskie oraz firmy dystrybucyjnej Błysk, sięgnęła po tytuł Ambasadora Przedsiębiorczości Kobiet 2013. Zostają nim wyróżnione panie, które odnoszą sukcesy prowadząc własne firmy oraz angażują się w pozabiznesową działalność społeczną w myśl zasady: „Odniosłaś sukces, bądź wzorem dla innych”.

Projekt został zainspirowany Europejską Siecią Ambasadorów Przedsiębiorczości Kobiet zainicjowaną przez Komisję Europejską i ma na celu rozwój przedsiębiorczości w Polsce, a w szczególności propagowanie idei przedsiębiorczości wśród kobiet oraz zwiększenie liczby firm zakładanych i prowadzonych przez kobiety. Jest realizowany pod honorowym patronatem Anny Komorowskiej, małżonki prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej Bronisława Komorowskiego. 16 września br. podczas Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach wręczono 100 certyfikatów ambasadorkom z całej Polski, które prowadzą firmy w różnorodnych branżach i posiadają różne doświadczenia zawodowe. Po raz pierwszy nadane zostały również nominacje na Honorowych Ambasadorów Przedsiębiorczości Kobiet dla wybitnych kobiet z Chorwacji, Czech, Rosji, Indii, Wielkiej Brytanii, Rumunii, które prowadzą działalność na rzecz przedsiębiorczości na arenie międzynarodowej. Po uroczystości wręczenia certyfikatów odbyła się dyskusja panelowa „Przedsiębiorczość jest kobietą", która była nawiązaniem do wcześniejszych wydarzeń pod hasłem „Przedsiębiorczość Kobiet 2020 – 5 filarów dla wzrostu" w Parlamencie Europejskim w Brukseli (luty 2013) oraz w Parlamencie RP (czerwiec 2013).


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.11.2024 14:08
Unilever inwestuje 100 milionów euro w rozwój własnego centrum projektowania zapachów
Shutterstock

Unilever, światowy gigant FMCG, ogłosił inwestycję w wysokości 100 milionów euro w stworzenie i rozwój wewnętrznego centrum projektowania i tworzenia zapachów. Nowa funkcja ma objąć globalne portfolio marek firmy i pozwolić na szybsze wprowadzanie innowacyjnych, wysokiej jakości produktów na rynek.

Unilever, producent takich marek jak Dove, planuje rekrutację ekspertów w dziedzinie perfumerii w Wielkiej Brytanii, USA i Indiach. Projekt ma połączyć naukową wiedzę firmy z zakresu neurobiologii, sztucznej inteligencji oraz cyfrowego rozwoju produktów z istniejącymi partnerstwami strategicznymi. Dzięki temu Unilever chce zapewnić klientom produkty o przewadze jakościowej, które będą dostępne w przystępnych cenach.

Na czele nowego Globalnego Centrum Kreacji Zapachów stanął Mathieu Lenoir, mianowany na to stanowisko w zeszłym miesiącu. Zadaniem centrum będzie nie tylko projektowanie zapachów, ale także ich optymalizacja w procesie produkcji, co ma na celu zwiększenie efektywności wprowadzania nowych produktów na rynek.

Unilever podkreśla, że ta inwestycja wpisuje się w jego strategię przyspieszania wzrostu i zwiększania produktywności. Firma chce zyskać większą kontrolę nad procesem projektowania zapachów, które odgrywają kluczową rolę w formule produktów oraz w decyzjach konsumenckich. Dzięki temu Unilever ma nadzieję umocnić swoją pozycję na globalnym rynku kosmetyków i artykułów higieny osobistej.

Czytaj także: Interparfums zapowiada umiarkowany wzrost w 2025 r. ... i wejście marki własnej Solférino od koniec bieżącego

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
27.11.2024 08:58
XO Khloé – pierwszy zapach Khloé Kardashian debiutuje na rynku
XO Khloé, Debiutancki zapach Khloé Kardashian. Kadr z kampaniifot. Luxe Brands Inc

Khloé Kardashian wspólnie z Luxe Brands wprowadza na rynek pierwszy zapach sygnowany swoim imieniem: XO Khloé. Zapach zadebiutował już w sieci luksusowych sklepów detalicznych Harrods w Wielkiej Brytanii, a 1 grudnia trafi do amerykańskiej sieci Ulta Beauty.

Khloé Kardashian, amerykańska celebrytka, modelka, osobowość telewizyjna, wypuściła na rynek pierwszy zapach sygnowany swoim imieniem: XO Khloé stworzony wspólnie z Luxe Brands. Prace nad premierą trwały od roku.

Czytaj więcej: Khloé Kardashian współpracuje z Luxe Brands nad nową linią zapachową

Marka czerpie inspirację od samej Khloé - ma w sobie jej pozytywnego ducha i światło, którym dzieli się ze wszystkimi - dzięki czemu ten produkt jest jej jak dotąd najbardziej osobistą kreacją.  XO Khloé, ze swoim ultraluksusowym designem i zapachem, podkreśla ewolucję Khloé jako przedsiębiorczyni, siostry i matki – czytamy w komunikacie prasowym.

– Tworzenie tego zapachu było dla mnie wyjątkową podróżą – mówi Khloé Kardashian. – Podchodzę do każdego projektu, w który jestem zaangażowana, w sposób praktyczny i chciałam, aby każdy szczegół XO Khloé wyrażał zamierzenie i celowość. Od projektu flakonu po kampanię – byłam w pełni zaangażowana w cały proces tworzenia. Jestem szczególnie dumna z zapachu. Spędziliśmy dużo czasu, aby dopracować go do perfekcji i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Nie mogę się doczekać, aby podzielić się nim ze wszystkimi!

Za kompozycję zapachową XO Khloé odpowiada dwóch nagradzanych światowej klasy perfumiarzy – mistrz perfum Alberto Morillas i starszy perfumiarz Clément Gavarry z Firmenich.

XO Khloé to kwiatowy zapach, w którym znajdziemy nuty płatków róży, odrobiny praliny, seksownego piżma i miękkiego drewna. łączy w sobie wysoką klasę perfum rzemieślniczych z dostosowaną do przyszłościowych trendów atrakcyjnością zapachową.

– Khloé jest jedną z najbardziej wpływowych osób na świecie – mówi Noreen Dodge, dyrektor ds. marketingu i dyrektor ds. strategii w Luxe Brands. – Wiemy, że ma moc, aby wprowadzać nowe rozwiązania do kategorii zapachów i przyspieszać jej rozwój. Kiedy wprowadzaliśmy w życie olśniewającą wizję Khloé, naszym zamiarem było dostarczenie pięknego zapachu i wciągającej, wysokiej jakości kampanii marki, która rezonuje z fanami Khloé i konsumentami na całym świecie.

Pozyskaliśmy niesamowitych partnerów detalicznych - nasza marka zadebiutuje w ramach naszej głównej globalnej współpracy z Harrods, co pozwoli jej rozwijać się dalej w atmosferze doskonałości. W Stanach Zjednoczonych niezrównane wrażenia zapewni klientom nasz zaufany partner detaliczny, Ulta Beauty. Cieszymy się, że możemy budować nowy projekt marki premium.

Zapach XO Khloé zostanie wprowadzony na kluczowych rynkach na całym świecie w Europie, Australii i Meksyku wiosną 2025 roku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. listopad 2024 15:29