StoryEditor
Producenci
24.05.2021 00:00

Tęczowe kremy Nivea dotarły do Brazylii

Na brazylijskim rynku pojawił się krem i pomadka do ust Nivea w opakowaniach w kolorach tęczy, będącej symbolem osób, które identyfikują się jako lesbijki, geje, biseksualiści, transseksualiści lub queer. Zysk z kolekcji Nivea Pride zostanie przeznaczony na wsparcie inicjatyw  All Out, globalnego ruchu, który działa na rzecz obrony praw LGBTQ+ w Brazylii i na świecie.

Nivea w Brazylii ogłosiła partnerstwo z All Out, globalnym ruchem, który działa na rzecz obrony praw ludności LGBTQ+ w Brazylii i na całym świecie. Pierwszą inicjatywą tego partnerstwa będzie przekazanie całego zysku z kolekcji Nivea Pride, składającej się z kremu i balsamu do ust, na wsparcie dziesięciu inicjatyw organizacji LGBTQ+ z całej Brazylii.

Pojawienie się na rynku kolekcji Nivea Pride wspiera kampania, w której występują pracownicy firmy Beiersdorf w Brazylii, a równocześnie członkowie Be You @Beiersdorf, wewnętrznej organizacji zajmującej się włączaniem osób LGBTQ+ w struktury firmy. Organizacja powstała w zeszłym roku.

– Naszym celem jest stworzenie tolerancyjnego środowiska pracy, w którym pracownicy i partnerzy zewnętrzni mogą czuć się swobodnie i wnosić swój wkład w wiele aspektów, niezależnie od ich seksualności lub tożsamości płciowej. Uważamy, że każdy na tej planecie powinien być w stanie pokazać swoje prawdziwe ja, swoją prawdziwą tożsamość. Różnorodność to coś, co wzbogaca nas pod każdym względem – zarówno zawodowym, jak i osobistym – wyjaśnia członek założyciel Ralph Zimmerer, wiceprezes ds. globalnej marki i wzornictwa Nivea. 

Kolekcja Nivea Prida już rok temu pojawiła się w Niemczech. W czerwcu wystartowała tam kampania, której twarzą była drag queen Olivia Jones.

– Tworząc krem ​​Nivea w tęczowym designie, używamy naszej najważniejszej marki, aby zaangażować się w różnorodność i wysłać jasny sygnał. Pragniemy promować świat, w którym każdy może być kim chce, bez konieczności usprawiedliwiania się. Świat, który jest otwarty i w którym wszyscy razem się rozwijamy – powiedział wtedy Iain Holding, dyrektor generalny Beiersdorf na Niemcy i Szwajcarię.

Z okazji wprowadzenia na rynek limitowanej edycji kremu Nivea w kolorach tęczy w siedzibie głównej, producenta oraz w sklepach Nivea w Hamburgu i Berlinie zawisły tęczowe flagi. W telewizji i internecie rozpoczęła się natomiast kampania pod hasłem: „Nivea jest dla wszystkich”.

– Mamy nadzieję, że będziemy mogli używać kolorowego kremu Nivea do promowania różnorodności w sklepach i łazienkach w całych Niemczech – mówił Björn Böge, senior brand manager Nivea Creme, jeden z pomysłodawców kampanii.

Wsparcie dla inicjatyw skierowanych do społeczności LGBTQ+ wpisane jest w jeden z filarów strategii koncernu Beiersdorf, która obejmuje również działania skierowane do osób czarnoskórych oraz osób starszych i ich opiekunów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 14:38
Kolejny odcinek sagi The Body Shop: Serruya Private Equity przejmuje oddział kanadyjski
The Body Shop

Kanadyjski oddział marki kosmetycznej The Body Shop zmienia właściciela. Serruya Private Equity, jeden z czterech oferentów, zgodził się na przejęcie firmy, mimo że zadłużenie marki wynosi między 11,5 a 12,5 miliona dolarów kanadyjskich. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Jak wynika z raportu BNN Bloomberg, Serruya Private Equity nie tylko wygrało przetarg na zakup The Body Shop Canada, ale również podpisało umowę franczyzową z obecnym właścicielem – firmą Aurea. Przejęcie to następuje w trudnym momencie dla kanadyjskiego oddziału marki, który zmaga się z długami wobec wierzycieli szacowanymi na 11,5–12,5 miliona dolarów kanadyjskich.

Choć żadna ze stron – ani Serruya Private Equity, ani The Body Shop Canada – nie odpowiedziała na pytania dziennikarzy Bloomberga, trudno nie zauważyć, że firma zmaga się z poważnymi wyzwaniami. W minionym roku marka miała problemy finansowe i organizacyjne, co mogło wpłynąć na decyzję o sprzedaży. Przejęcie przez Serruya może być szansą na nowy start, jednak przed nowym właścicielem stoi wyzwanie, by poprawić kondycję finansową firmy i odzyskać zaufanie rynku.

Zmiana właściciela w obliczu trudnej sytuacji finansowej to ryzyko, ale również możliwość odbudowy marki na rynku kanadyjskim. Czy Serruya Private Equity zdoła odwrócić złą passę The Body Shop Canada? Przyszłość pokaże, czy ta decyzja przyniesie oczekiwane rezultaty.

Czytaj także: The Body Shop wraca na rynek holenderski po ogłoszeniu upadłości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 07:30
Puig przedłuża współpracę z Charlotte Tilbury - sprzedaż kosmetyków tej marki wzrosła trzykrotnie
Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty

Puig, hiszpańska firma rodzinna działająca w fashion i beauty, zdecydowała o przedłużeniu strategicznej współpracy z Charlotte Tilbury do końca 2030 roku. Tilbury, jedna z najbardziej znanych i charyzmatycznych makijażystek na świecie, jest prezesem oraz twarzą własnej marki kosmetyków.

Zgodnie z warunkami odnowionej umowy Charlotte Tilbury ma zachować mniejszościowy udział w firmie, którą Puig stopniowo będzie przejmować na pełną własność do końca 2030 roku. Charlotte Tilbury, która wciąż pełni funkcję prezesa i dyrektor kreatywnej własnej marki, ma nadal  odgrywać aktywną rolę w napędzaniu sukcesu marki.

Charlotte ma wyjątkową, pionierską wizję, różniącą się od innych marek stworzonych przez makijażystów. Na nowo zdefiniowała przyszłość makijażu i pielęgnacji skóry, gdy zaczęliśmy współpracować w 2020 roku – skomentował Marc Puig, prezes i dyrektor generalny Puig. – Od tamtego czasu osiągnęliśmy tak wiele i z wielką przyjemnością rozszerzamy teraz nasze partnerstwo. Charlotte Tilbury to wyjątkowa marka, nie mogę się doczekać kontynuacji naszej współpracy i dalszego rozwoju – dodał Puig.

Od 2020 roku, kiedy Puig po raz pierwszy nabył większościowy udział w firmie Charlotte Tilbury, ta marka kosmetyczna zwiększyła swój przychód netto ponad trzykrotnie. Duże znaczenie dla promocji i popularności marki odgrywa niezwykle charyzmatyczna osobowość Tilbury.

W 2020 roku nawiązaliśmy partnerstwo, które odegrało kluczową rolę w kształtowaniu naszego sukcesu. Jestem w pełni przekonana o wartości i potencjale, które Charlotte Tilbury Limited może jeszcze stworzyć w nadchodzących latach – dodała Charlotte Tilbury. Jak dodała, kontynuowanie współpracy pomiędzy jej zespołem a Puig wydaje się naturalnym następstwem.

Napędza nas ta sama innowacyjność, wizja i ambicje, które zdefiniowały tę kultową markę na przestrzeni lat. To rozszerzone partnerstwo jest znaczącym krokiem naprzód, umożliwiającym nam dalszy rozwój i umocnienie pozycji marki jako lidera w świecie piękna – stwierdziła Tilbury.

W Polsce kosmetyki marki Charlotte Tilbury są dostępne w perfumeriach sieci Sephora.

image
Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku
fot. Charlotte Tilbury, IG

Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty. Zdobyła ogromne doświadczenie, pracując z takimi gwiazdami jak Kim Kardashian, Jennifer Aniston czy Kate Moss. Na bazie swojego długoletniego doświadczenia Tilbury stworzyła własną markę kosmetyczną, oferującą szeroką gamę produktów do makijażu i pielęgnacji skóry. Kosmetyki Tilbury są znane z wysokiej jakości, pięknych opakowań i skuteczności. Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku.

Firma Puig jest znana z produkcji szerokiej gamy perfum, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Oprócz perfum, firma oferuje również różnorodne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Puig współpracuje z wieloma projektantami mody i posiada własne linie odzieżowe oraz akcesoriów. Firma posiada licencje na produkcję perfum dla wielu znanych marek, takich jak Paco Rabanne, Carolina Herrera czy Dolce&Gabbana.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2024 19:09