Analitycy postrzegają obecność wielu spa i salonów fryzjerskich i kosmetycznych jako jedną z przyczyn wzrostu rynku produktów do stylizacji włosów w Niemczech. Autorzy twierdzą, że w Europie innowacje i rozszerzenie portfolio prowadzące do premiumizacji produktów będą istotnym czynnikiem napędzającym wzrost rynku produktów do stylizacji włosów. Co więcej, rosnący popyt na naturalne i organiczne produkty do stylizacji włosów jest uważany za główny trend na rynku produktów do stylizacji włosów w Europie, który pozytywnie wpłynie na wartość rynku.
Wzrost rynku przez segment HCGP będzie znaczący w prognozowanym okresie. Obejmuje on kremy do włosów, żele do włosów, pomady do włosów, środki termoochronne i utrwalające. Wzrost segmentu przypisywany jest takim czynnikom jak rosnąca świadomość dotycząca produktów i ich zastosowania oraz rosnący popyt wśród męskiej populacji na produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów.
Kluczowe wnioski z raportu:
- Rynek przyspiesza do CAGR 4,87%.
- Oczekuje się, że rynek wzrośnie o 1,43 mld USD.
- Innowacje i rozszerzenie portfolio prowadzące do premiumizacji produktów będą napędzać wzrost rynku w analizowanym okresie.
- Kluczowe regiony rozwoju obejmą takie kraje jak Niemcy, Wielka Brytania, Francja, Hiszpania i Włochy.
- 36 proc. wzrostu rozwoju i sprzedaży będzie pochodziło z Niemiec.
- Wiodącymi dostawcami na tym rynku są Beiersdorf AG, Church and Dwight Co. Inc., Henkel AG and Co. KGaA, LOreal SA, Mandom Corp., Mountain Valley Springs India Pvt. Ltd., Njord, The Estee Lauder Co. Inc., The Procter and Gamble Co. oraz Unilever Group.
Czytaj także: Bazująca na roślinach marka przedłużek do włosów Nourie przygotowuje się do wejścia na rynek