StoryEditor
Producenci
25.03.2024 11:25

Sylwia Szkudlarek dyrektor operacyjną w FerrumLabs

Sylwia Szkudlarek, od marca 2024 dyrektor operacyjna spółki FerrumLabs / fot. FerrumLabs
Sylwia Szkudlarek dołączyła od marca do firmy FerrumLabs, objęła stanowisko dyrektor operacyjnej. Rozwój kadry zarządzającej wiąże się z rozwojem marki True, co wymaga jeszcze większej koncentracji na planowaniu i zarządzaniu procesami we wszystkich obszarach działalności spółki – poinformowano w komunikacie.

Do spółki FerrumLabs S.A. – producenta polskiej marki kosmetycznej premium True men skin care – dołączyła od marca Sylwia Szkudlarek, obejmując stanowisko dyrektorki operacyjnej.

Sylwia Szkudlarek wnosi do zespołu ponad 8-letnie doświadczenie w konsultingu i koordynacji wielomilionowych projektów finansowanych zarówno ze środków publicznych, jak i prywatnych, zdobyte m.in. w CRIDO. Dotychczas współpracowała w charakterze eksperta z polskimi i międzynarodowymi markami z różnych branż, szczególnie w sektorze life science, koncentrując się na projektach biotechnologicznych oraz farmaceutycznych. Doświadczenie zawodowe, jak również wykształcenie zdobyte na Wydziale Biologii Uniwersytetu Warszawskiego, pozwalają jej na głębsze zrozumienie branży kosmetycznej, co jest kluczowe dla dalszego rozwoju spółki – poinformowała firma w komunikacie.

– Dołączenie do zespołu Sylwii Szkudlarek to duży krok w stronę profesjonalizacji kadry zarządzającej w naszej firmie. To również konieczny ruch w obliczu dynamicznego rozwoju marki True men skin care w relatywnie krótkim czasie. Powoli zostawiamy już za sobą fazę wschodzącego, młodego biznesu. Trzeci rok z rzędu podwajamy nasze przychody i rozwijamy zasięg sprzedaży. Wymaga to jeszcze głębszego spojrzenia na planowanie i nadzór nad wszystkimi procesami zachodzącymi w FerrumLabs, tak abyśmy mogli nadal skutecznie realizować naszą strategię biznesową – mówi Maciej Adamaszek, prezes zarządu FerrumLabs S.A.

Dzięki rozwojowi struktury organizacyjnej spółki i zatrudnieniu Sylwii Szkudlarek na stanowisku dyrektor operacyjnej, Maciej Adamaszek będzie koncentrował się w kolejnych miesiącach na rozwoju sprzedaży marki True w Polsce i na rynkach międzynarodowych.

Kosmetyki True men skin care są obecnie dostępne w 160 perfumeriach sieci Douglas w całej Polsce, na lotniskach w sieci sklepów Aelia Duty free shop oraz w ponad 27 krajach europejskich poprzez sieć największej kosmetycznej platformy e-commerce Notino.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 07:40