Sylwia Kaska została mianowana na stanowisko Head of Sales w firmie technologicznej Proxi.cloud, wiodącej firmie zajmującej się realizacją kampanii drive to store oraz badaniami dotyczącymi lojalności klientów. Jej głównym zadaniem będzie rozwijanie bazy klientów i generowanie większych przychodów dla spółki, poprzez budowanie świadomości marki oraz edukację rynku w kwestii mierzenia efektywności kampanii online to offline. Wcześniej przez ponad pięć lat pracowała w YOC Poland, również na podobnym stanowisku. Posiada szerokie doświadczenie w branży reklamowej, które zdobywała w mediach tradycyjnych, telewizji oraz internecie, współpracując z takimi markami jak Puls Biznesu czy TVN. Kaska pracuje w branży już od ponad 12 lat.
Kaska została zobowiązana do dalszego rozwijania oferty, której podstawą są potrzeby klientów. Ponadto, zarząd spółki spodziewa się, że zwiększy liczbę osób korzystających z usług poprzez informowanie rynku o efektywności pomiaru kampanii cyfrowych typu drive to store.
Jak zapowiada zapowiada szef zespołu Proxi.cloud i CEO, Mateusz Chołuj, dzięki pracy Sylwii Kaski firma będzie w niedługim czasie przygotowywać premierę dwóch nowych produktów.
Proxi.cloud jest firmą odpowiedzialną za opracowanie technologii lokalizacyjnej, umożliwiającej pasywny monitoring ruchu ponad 5 milionów konsumentów w ponad 180 000 miejscach w Polsce.
Czytaj także: Proxi.cloud: Piątek zastąpił sobotę jako najpopularniejszy dzień zakupów