Sylveco z początkiem 2023 r. pochwaliło się odświeżonym wyglądem kosmetyków marki Biolaven.
– Jej wizerunek jest teraz bardziej na równi z najnowszymi trendami w projektowaniu produktów – wyjaśniła firma w mediach społecznościowych.
Zmiany objęły logo oraz kolor etykiety, który teraz wskazuje na zastosowanie produktu z wyraźnym rozróżnieniem na twarz, włosy i ciało. Na opakowaniach pojawiło się też więcej informacji o efektach i funkcjach kosmetyków oraz kluczowych składnikach aktywnych. Podany jest również proc. naturalnych składników użytych w formule, a także informacja, że produkty są odpowiednie dla wegan. Użytkownicy znajdą tu też wytyczne dotyczące recyklingu.
– Projekt jasno komunikuje wartości stojące za produktami, poprawia świadomość konsumenta i ułatwia decyzję o zakupie – czytamy na profilu Sylveco na portalu Linkedin.
Marka Biolaven istnieje od 2015 roku. Oferuje naturalne, wegańskie kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy, ciała i włosów. Dostępne są w szerokiej dystrybucji, m.in. w sieci drogerii Hebe.