
Umowa dystrybucyjna między szwajcarskim producentem a polskim dystrybutorem została podpisana w połowie ubiegłego roku. Na początku obecności marki w Polsce dermokosmetyki można było kupić w aptekach indywidualnych. W listopadzie marka weszła do sieci Dr Max. Obecnie trwają rozmowy z kilkoma kolejnymi największymi sieciami aptecznymi.
Zgodnie z zapowiedziami dystrybutora szykowana jest także mocna akcja informacyjna skierowana do lekarzy dermatologów oraz klientów aptek. – Na pierwszą połowę tego roku zaplanowaliśmy uczestnictwo w konferencjach branżowych skierowanych do lekarzy dermatologów. W aptekach będziemy organizować dermokonsultacje – mówi Agnieszka Rost, brand manager marki Louis Widmer w Swiss Next Distribution.
Marka Louis Widmer powstała w 1960 roku. Obecnie jest numerem jeden wśród dermokosmetyków w Szwajcarii oraz jedna z bardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków aptecznych w Niemczech. Ich produkcja odbywa się w pomieszczeniach z oczyszczonym sprężonym powietrzem, dzięki czemu stosowanie konserwantów jest ograniczone do minimum. A to po to by preparaty były lepiej tolerowane przez wrażliwą skórę.
Louis Widmer to jedyne dermokosmetyki na polskim rynku z certyfikatem jakości produkcji Swiss Medic przeznaczonym dla wyrobów medycznych i leków.