StoryEditor
Producenci
20.07.2021 00:00

Świadoma pielęgnacja skóry twarzy i całego ciała z polską marką Tołpa

Tołpa to polska marka kosmetyczna, która od lat gości w drogeriach stacjonarnych i internetowych. Twórcom marki przyświeca stwierdzenie mówiące o świadomej pielęgnacji skóry twarzy i całego ciała. Tołpa wierzy, że małe czynności, transparentne składy i minimalizm jest wyznacznikiem skutecznych efektów. Marka posiada w swoim asortymencie wiele produktów, które dokładnie odpowiadają na indywidualne potrzeby każdego z klientów.

Ciekawe składniki stosowane w kosmetykach Tołpa

Kosmetyki Tołpa oferowane na stronie https://www.cocolita.pl/tolpa wyróżniają się na tle innych marek kosmetycznych przede wszystkim przejrzystymi recepturami. Składy produktów opierają się o kluczowe składniki aktywne, które nie potrzebują towarzystwa szkodliwych substancji, barwników, parabenów i oleju parafinowego. Zamiast tego Tołpa bazuje na ekstrakcie z torfu, który ze względu na wszechstronne działanie wykorzystywany jest w licznych seriach marki. Bogaty w cenne mikro i makroelementy jest źródłem dobroczynnych właściwości, takich jak: nawilżanie, regeneracja, wzmacnianie odporności skóry, hamowanie rozwoju bakterii. To właśnie torfowi tołpy (tak nazywany jest składnik) zawdzięcza się stymulowanie odbudowy komórkowej i ochronę przed ewentualnymi podrażnieniami skóry. Również w kosmetykach przeznaczonych do pielęgnacji skóry ciała zauważyć można ekstrakty torfowe, w tym wypadku – borowinę tołpa. Składnik ten działa antyoksydacyjnie, eliminuje wolne rodniki i wspomaga proces regeneracji naskórka.

Historia marki Tołpa

O ile marka jest już rozpoznawalna, o tyle mało kto wie, że jej nazwa wzięła się od nazwiska Profesora Stanisława Tołpy. To właśnie on w latach 60. rozpoczął studia nad właściwościami torfu. Marka swoją przygodę z rynkiem kosmetycznym rozpoczęła w 1994 roku wprowadzają do swojej oferty pasty do zębów oraz produkty higieny osobistej. Aktualnie, Tołpa posiada na swoim koncie liczne nagrody za jakość swoich produktów i może pochwalić się sukcesami związanymi z poszerzaniem kanałów dystrybucji.

Autentyczność i przejrzystość składników

Jedna z linii marki Tołpa nosi nazwę Authentic i charakteryzuje się prostym składem kosmetyków. Wszystkie produkty tej serii są hipoalergiczne i bezzapachowe. Marka wierzy, że krótki skład produktów może zagwarantować maksymalne efekty na skórze. Tonik do twarzy w swoim składzie wzbogacony został kwasem glikolowym, który delikatnie złuszcza naskórek, żel do mycia twarzy zawiera dodatkowo kwas mlekowy o działaniu nawilżającym, a żel z drobinkami peelingującymi – kwas migdałowy. To nowoczesna forma tworzenia specjalistycznych receptur, które z jednej strony charakteryzują się minimalizmem, a z drugiej – zawartością jedynie niezbędnych, ale skutecznych składników.

Bestsellerowa seria Tołpa Sebio na bazie 3 enzymów

Najbardziej popularną i kultową serią kosmetyków jest seria Sebio (https://www.cocolita.pl/tolpa-sebio) stworzona na bazie papainy, bromelainy, keratoliny. Dedykowana jest do cery wrażliwej, alergicznej, mieszanej, przetłuszczającej się, zmagającej się z zaskórnikami i trądzikiem. Produkty z tej serii delikatnie złuszczają i zwężają widoczność porów. Wykazują działanie antybakteryjne. Produktem najbardziej rozsławionym jest peeling enzymatyczny, który doskonale usuwa martwy naskórek i wygładza cerę. Dzięki właściwościom enzymatycznym, może być stosowany nawet w przypadku skóry bardzo wymagającej i podatnej na podrażnienia. Seria na bazie 3 enzymów normalizuje ilość wydzielanego sebum, a przy tym nie wysusza skóry.

Tołpa to jedna z tych marek, która zyskała przychylność i zaufane klientów. Bazowanie na składnikach sprawdzonych i bezpiecznych jest gwarancją sukcesu i zadowolenia konsumentów. Oprócz specjalnie wyselekcjonowanych receptur, Tołpa wyróżnia się również minimalistycznym i przejrzystym designem i wielością linii, które doskonale odpowiadają na potrzeby różnych typów cery.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.11.2024 11:45
Rituals Cosmetics realizuje założone cele środowiskowe. Jakie ma efekty?
Rituals Cosmetics

Rituals Cosmetics do 2050 roku osiągnie zerową emisję gazów cieplarnianych. To jedno ze zobowiązań marki, która w realizacji swoich planów środowiskowych ma duże osiągnięcia.

Rituals Cosmetics do 2050 roku osiągnie zerową emisję gazów cieplarnianych. To jedno ze zobowiązań marki, która w realizacji swoich planów środowiskowych ma duże osiągnięcia.

Marka Rituals Cosmetics sukcesywnie zmniejsza emisję gazów cieplarnianych, redukując tym samym swój ślad węglowy. Marka podjęła zobowiązanie, że do 2050 r. osiągnie zerową emisję netto. Jest to jedno ze zobowiązań środowiskowych marki, która w opublikowanym właśnie Raporcie Zrównoważonego Rozwoju podsumowuje to, co do tej pory udało jej się osiągnąć.

W 2023 r. 65 proc. produktów marki zawierało co najmniej 90 proc. składników naturalnego pochodzenia. Produkty z możliwością ponownego napełnienia oraz odpowiadające im wkłady stanowiły ponad 24 proc. sprzedaży, która wzrosła o 19 proc. w porównaniu z 2022 r.

Dzięki takim wyborom konsumentów, którzy kupowali wkłady uzupełniające poszczególnych produktów, marka zaoszczędziła w 2203 r. ponad tonę materiałów, ponad 2 mln ton 2 270 ton ekwiwalentu CO2 i 26,6 miliona litrów wody.

Wszystkie materiały, z których wytwarzane są opakowania produktów marki nadają się do recyklingu lub są wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.

Firma zwiększyła odsetek przetworzonego aluminium w opakowaniach pianek pod prysznic w żelu oraz musów do ciała do 99 proc.

Opakowania kremów do ciała oraz masek do ciała są wykonywane w minimum 95 proc. z plastiku pochodzącego z recyklingu (PCR PET). Zwiększenie udziału tego materiału w opakowaniach dwóch rodzajów produktów pozwoliło w ubiegłym roku zaoszczędzić 1 005 289 kg pierwotnego plastiku.

Kolejnym krokiem będzie zmiana słoików i butelek PET w opakowania zawierające ponad 70 proc. PCR PET, aby do końca 2025 r. w produkcji opakowań wykorzystywać już wyłącznie PET pochodzący z recyklingu.

Rituals Cosmetics to luksusowa marka oferująca produkty do pielęgnacji ciała, twarzy oraz włosów oraz zapachy do domu. Firma powstała w 2000 roku w Amsterdamie. Jej produkty, poprzez sieć ponad 1 tys. sklepów, 4,2 tys. punktów w ramach shop-in-shop oraz pięciu obiektów SPA, obecne są w 36 krajach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 12:38