Mieszkanki Warszawy i przyjezdne fanki kosmetyków (Złote Tarasy to centrum handlowe zbudowane przy Dworcu Centralnym), w dniach 25-28 października miały okazję wziąć udział w Beauty City, wydarzeniu zorganizowanym przez sieć Super-Pharm.
Na stoiskach parterów spotkania mogły korzystać z porad ekspertów marek pielęgnacyjnych i makijazowych, wykonać bezpłatny makijaż, umalować paznokcie (także hybrydą), poddać się dermokonsultacjom, a także skorzystać z 50 proc. zniżek na produkty marek-parterów. Swoją ofertę prezentowały: Vichy, La Roche-Posay, L’Oreal, Bourjois, Rimmel, Max Factor, Mixa, Elseve, Maybelline, Garnier, Sally Hansen, Chiodo, Bauch+Lomb, Seboradin, Scholl i Life.
Zniżki były oferowane dla uczestniczek programu lojalnościowego Super-Pharm. W tej chwili jest ich w Polsce blisko 2 mln. Jednak osoby, które nie miały karty klubu Lifestyle, mogły ją wyrobić na miejscu.