„Pomaganie jest super!” to hasło towarzyszące akcji w ramach klubu lojalnościowego Super-Pharm. Podczas zakupów w drogeriach stacjonarnych, przez stronę i w aplikacji mobilnej klienci zbierają punkty, które mogą przekazać na pomoc rzeczową dla organizacji charytatywnych.
W 2022 r. klubowicze Super-Pharm przekazali niemal 4,5 mln punktów, które zostały wymienione na darowizny rzeczowe. W ramach pomocy dla trzech organizacji charytatywnych: Rak`n Roll, Akogo? i Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową, sieć przekazała ponad 5,6 tys. produktów chemii gospodarczej, środków higieny osobistej i kosmetyków do pielęgnacji.
Super-Pharm przypomina, że każda złotówka wydana w drogeriach sieci to 1 punkt w klubie. Zebrane punkty można przekazywać na organizacje charytatywne po zalogowaniu się w aplikacji mobilnej lub na stronie Klubu Super-Pharm.
– To dzięki zaangażowaniu naszych klientów możemy zmieniać świat na lepsze – napisała sieć na swoim profilu w mediach społecznościowych.
Super-Pharm to sieć licząca około 80 stacjonarnych placówek w różnych formatach oraz e-sklep. Koncepcja marki opiera się na połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W kilkunastu punktach dopełnieniem oferty są salony optyczne Super-Pharm Optic.
Niedawno Monika Kolaszyńska, prezes Super-Pharm w rozmowie z portalem wiadmoscikosmetyczne.pl poinformowała, że sieć przygotowuje się do otwierania drogerii bez aptek ze względu na ograniczające jej dotychczasową ekspansję prawo farmaceutyczne.
Czytaj:
Monika Kolaszyńska, Super-Pharm Poland: Bierzemy pod uwagę otwieranie drogerii bez aptek