Według badań 40 proc. Polaków interesuje się produktami ekologicznymi i naturalnymi, 41 proc. czyta skład kosmetyków przed zakupem, zaś co trzecia osoba wybiera tego typu preparat dla swojej rodziny (Naturativ, raport Slow life w Polsce 2018).
– Jest to rosnący, bardzo widoczny trend, który w przyszłości dotyczyć będzie coraz większej liczby kategorii produktowych – powiedziała Alicja Jabłońska-Krzywy, PR manager consumer healthcare w firmie Sanofi, będącej właścicielem marki Emolium, podczas jednego ze spotkań dla dziennikarzy.
W odpowiedzi na te trendy marka Emolium wzbogaciła swoje portfolio w linię Emolium Pure, o biodegradowalnej, wegańskiej formule. Są to produkty pielęgnacyjne dla osób, które cenią sobie ekologiczne rozwiązania i poszukują naturalnego wsparcia skóry dla całej rodziny (można ich używać od 1. dnia życia). Zawierają pomiędzy 93 a 99 proc. składników pochodzenia naturalnego wg normy ISO 16128. Są hipoalergiczne, bezzapachowe, opracowane we współpracy z dermatologami i przebadane dermatologicznie. Opakowania produktów zrobione są z tworzywa pochodzącego w 50 proc. z recyklingu.