Firma Elfa Pharm zamknęła ubiegły rok wzrostami obrotów na rynku krajowym o 49 proc. i zagranicznym – o ponad 60 proc. – Jesteśmy co prawda firmą młodą, która w 2016 roku obchodziła 5-lecie istnienia, startujemy więc z niskiej bazy, ale i tak wyniki przerosły nasze oczekiwania – powiedział Jarosław Topolski, prezes Elfa Pharm Polska, podczas gali rozdania nagród w konkursie „Najlepszy Produkt 2017 – Wybór Konsumentów", organizowanym przez redakcje „Wiadomości Kosmetycznych” i „Wiadomości Handlowych”.
Jarosław Topolski wyjawił, że co roku Elfa Pharm zwiększa moce produkcyjne i logistyczne. Spółka dostarcza swoje produkty do coraz większej liczby sieci drogeryjnych. Mocno rozwija się także w kanale farmaceutycznym. Na rynki zagraniczne dostarcza swoje produkty do większości krajów zachodniej i środkowo-wschodniej Europy, a także do Stanów Zjednoczonych, Malezji, Tajwanu czy krajów Zatoki Perskiej. – Duże wzrosty w sprzedaży eksportowej notują wszystkie polskie firmy, które aktywnie wystawiają się na zagranicznych targach – twierdzi Jarosław Topolski i zapowiada obecność firmy Elfa Pharm na ważnych tegorocznych imprezach wystawienniczych w Europie i na świecie, m.in. w Bolonii i Dubaju. – Warto tam bywać, bo produkty polskich firm są bardzo poszukiwane nie tylko w Europie, ale i w krajach arabskich i na Dalekim Wschodzie – zapewnia. – Polskie stoiska są wyjątkowo oblegane, co pozwala nam z optymizmem patrzeć w przyszłość i spodziewać się w kolejnych latach kontynuacji dwucyfrowych wzrostów oraz poszerzania rynku odbiorców i oferty.
Na początku 2016 roku w ofercie Elfa Pharm było 205 produktów, na koniec – 300. Prezes firmy zapowiedział, że w tym roku przybędzie kolejnych 100. Ubiegłoroczna nowość – kosmetyki do pielęgnacji włosów marki O`Herbal (szampon i odżywka) zostały nagrodzone w badaniu "Najlepszy Produkt 2017 – Wybór Konsumentów" brązowym medalem.