Marka Soraya kojarzona do tej pory z technologicznymi kosmetykami, idąc z trendami, wypuściła na rynek nową linię kosmetyków naturalnych. 99 proc. składników znajdujących się w formułach jest pochodzenia naturalnego i posiadają certyfikaty Ecocert. 1 proc. to bezpieczne konserwanty i środki stabilizujące, które zapewniają produktom świeżość przez okres trwałości. Prace nad serią w laboratorium trwały ponad rok.
– Wyzwaniem było przygotowanie stabilnych produktów na bazie naturalnych emulgatorów, które będą przyjemne aplikacyjnie, szukaliśmy również delikatnej kompozycję zapachowej pasującej do tej serii – mówi Agnieszka Zdrójkowska, kierownik Działu Badań i Rozwoju w Orkla Care.
Soraya Plante to dwie linie – nawilżająca i ujędrniająca. W pierwszej główne składniki aktywne to aloes i biała herbata oraz naturalne oleje z jojoby i orzeszków makadamia, w drugiej – olej awokado, olej makadamia, alga wakame, cedr japoński. Kosmetyki są dostępne na wyłączność w sieci Rossmann. Ich premierowy pokaz dla prasy odbył się 13 czerwca w warszawskiej restauracji Wozownia, która zamieniła się na tę okoliczność w kwiatowy ogród. Na spotkaniu pojawiła się Julia Wieniawa, która jest twarzą marki. Koncert dała Julia Pietrucha z zespołem.