StoryEditor
Producenci
12.12.2018 00:00

[SONDA: 2019 W BRANŻY KOSMETYCZNEJ] Zenon Ziaja: Potrzeba równowagi między działaniami online i offline

– Osiągnięcie równowagi pomiędzy działaniami online i offline oraz ich efektywne współdziałanie to podstawa nowoczesnego systemu sprzedaży oraz komunikacji z klientami – mówi Zenon Ziaja, prezes firmy Ziaja, pytany o prognozy dla branży kosmetycznej na 2019 r.

Co będzie największym wyzwaniem dla branży kosmetycznej w 2019 r.?
W 2019 roku dużym wyzwaniem będzie nadążenie za dynamiką zmian zachowań konsumentów, a co za tym idzie, utrzymanie ich lojalności i zaufania. Niewątpliwie ogromny wpływ na branżę mają nowe media, technologie i nowoczesne narzędzia wpływające na decyzje zakupowe. Podążenie za nowościami jest koniecznością. Jednak równie ważne jest wspieranie i rozwój tradycyjnych kanałów sprzedaży. Osiągnięcie równowagi pomiędzy działaniami online i offline oraz ich efektywne współdziałanie to podstawa nowoczesnego systemu sprzedaży oraz komunikacji z klientami.

Co może zahamować rozwój lub osłabić dynamikę rynku kosmetycznego i wpłynąć na inwestycje firm?
Innym istotnym czynnikiem wpływającym na tempo rozwoju  jest rynek pracy oraz otoczenie biznesowe firmy. Jeśli tylko zostanie utrzymana stabilność przepisów, dostęp do kadry specjalistów i możliwość płynnego pozyskiwania pracowników niższego szczebla, to dynamika rynku kosmetycznego powinna utrzymać się na zadowalającym poziomie.

Jaki to będzie 2019 r. dla branży i dla Państwa firmy?
Przyszły rok będzie dla branży kosmetycznej kolejnym pełnym wyzwań i nowych doświadczeń. Jednak dla firmy Ziaja to szczególnie ważny i symboliczny czas z uwagi na jubileusz 30-lecia. Będziemy podkreślać nasze korzenie, jednocześnie wskazując na ogromny rozwój i pozycję jaką zdobyliśmy na rynku polskim oraz poza granicami kraju.

Najważniejszym celem jest przede wszystkim utrzymanie dotychczasowej dynamiki wzrostu. Nie zwalniamy tempa i planujemy nowe kanały dystrybucji, dalsze inwestycje w infrastrukturę produkcyjną oraz liczne, zintegrowane działania marketingowe. Bardzo ważny jest dla nas również dalszy rozwój oferty eksportowej. Planujemy dynamicznie rozszerzać dotychczasową współpracę oraz zdobywać nowe zagraniczne rynki.

Niezwykle ważna jest dla nas rozbudowa oferty Ziaja we wszystkich pielęgnacyjnych kategoriach asortymentowych i przedziałach wiekowych. Nie zabraknie  nowości i jubileuszowych niespodzianek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 05:21