Z roku na rok wzrost sprzedaży organicznej wzrósł o 12 procent w porównywalnym okresie 2018 roku. W drugim kwartale 2019 grupa odnotowała 15-procentowy wzrost przychodów - zarówno Azja, USA, jak i Europa odnotowały duży wzrost.
- LVMH ma doskonały początek roku. Wyniki te po raz kolejny ilustrują skuteczność naszej strategii i wyjątkową atrakcyjność naszych marek, których produkty są ponadczasowe - powiedział Bernard Arnault, prezes i dyrektor generalny LVMH.
- Pomimo dynamicznego popytu będziemy nadal zarządzać kosztami i pozostaniemy czujni w drugiej połowie roku. Liczymy na talent naszych zespołów oraz ich wspólną pasję i przedsiębiorczość do dalszego zwiększania w 2019 roku naszej pozycji lidera w świecie produktów wysokiej jakości - dodał.
Oddział perfum i kosmetyków firmy zanotował wzrost organiczny o 9 proc., podczas gdy sieć Sephora odnotowała silny rozwój zarówno na rynku, jak i online.
Parfums Christian Dior został wyróżniony jako marka dzięki „szybkiemu rozwojowi” linii makijażu i produktów do pielęgnacji skóry, a Guerlain miał również udaną pierwszą połowę roku dzięki wprowadzeniu pierwszej cyfrowej platformy przejrzystości i identyfikowalności produktów Guerlain.
Parfums Givenchy skorzystał również z szybkiego rozwoju produktów do makijażu i perfum L’Interdit.