Ruszyła nowa kampania dyskontowej sieci ALDI, której tworzą jest aktorka Sonia Bohosiewicz. Kampania jest kontynuacją strategii zawartej w haśle „Raz ALDI zawsze COŚ z ALDI” i podkreśla prostotę zakupów jako jedną ze strategicznych wartości naszej marki – podała firma w komunikacie.
W dobie nieustannego pośpiechu, natłoku informacji i technologii, klienci oczekują prostych i wygodnych zakupów oraz pewności, że produkty, po które sięgają mają najwyższą jakość przy możliwie najniższej cenie. Dlatego w ALDI stawiamy na prostotę. Nowa kampania z ambasadorką marki Sonią Bohosiewicz to opowieść właśnie o tym - skomentowała Agnieszka Barańska, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji ALDI.
Kampania została zaplanowana na szeroką skalę. Obejmuje działania takie jak emisja spotów w TV, online video, komunikację w social mediach, formaty OOH i POS, komunikację w gazetkach marki, spoty radiowe i audiomarketing w miejscach sprzedaży oraz działania ambientowe.
Sonia Bohosiewicz była związana z marką ALDI w 2019 roku, współpracowała również przy kampanii Wielkiego Testu Produktów ALDI i wspólnie z klientami testowała produkty marek własnych.