W warszawskim shoowroomie NeoNail odbywają się specjalistyczne szkolenia z zakresu stylizacji paznokci na każdym poziomie zaawansowania. Kursy prowadzone są przez profesjonalną kadrę, a po ich ukończeniu uczestnicy otrzymują certyfikat poświadczający zdobyte umiejętności. W showroomie można przetestować lakiery hybrydowe oraz akcesoria do manicure i zrobić zakupy. Na miejscu dostępne są też kosmetyki kolorowe NEO Make Up, zaplanowane są również szkolenia i pokazy makijażu.
W ciągu ostatniego roku marka NeoNail dynamicznie rozwijała swoją sieć sprzedaży. Jeszcze rok temu w kraju było nieco ponad 170 punktów z tym logo. Obecnie działa ich 226: 155 własnych i 71 franczyzowych w 110 miastach Polski. Firma planuje, że do końca roku sieć sprzedaży będzie liczyć ponad 250 punktów. NeoNail rozwija się głównie w formacie wysp handlowych, choć pod jego logo działa też kilka sklepów, np. w CH Wroclavia oraz w Galerii Malta w Poznaniu. Natomiast stoiska otwierane są przede wszystkim w galeriach handlowych. Koncept ma kilka modeli wysp – różnią się od siebie m.in. wielkością oraz układem punktu sprzedażowego, dostosowując się do wymogów centrum handlowego.
NeoNail to marka lakierów hybrydowych. Należy do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: NEO Make up, MylaQ, Revi Titanum Nails, oraz Black Lashes.