StoryEditor
Producenci
23.08.2019 00:00

Showroom NeoNail w galerii Młociny w Warszawie

Trzeci w Polsce showroom marki NeoNail został otwarty w Galerii Młociny w Warszawie. To miejsce szkoleń i spotkań fanek stylizacji oraz pielęgnacji dłoni i paznokci.   

W warszawskim shoowroomie NeoNail odbywają się specjalistyczne szkolenia z zakresu stylizacji paznokci na każdym poziomie zaawansowania. Kursy prowadzone są przez profesjonalną kadrę, a po ich ukończeniu uczestnicy otrzymują certyfikat poświadczający zdobyte umiejętności. W showroomie można przetestować lakiery hybrydowe oraz akcesoria do manicure i zrobić zakupy. Na miejscu dostępne są też kosmetyki kolorowe NEO Make Up, zaplanowane są również szkolenia i pokazy makijażu.

W ciągu ostatniego roku marka NeoNail dynamicznie rozwijała swoją sieć sprzedaży. Jeszcze rok temu w kraju było nieco ponad 170 punktów z tym logo. Obecnie działa ich 226: 155 własnych i 71 franczyzowych w 110 miastach Polski. Firma planuje, że do końca roku sieć sprzedaży będzie liczyć ponad 250 punktów. NeoNail rozwija się głównie w formacie wysp handlowych, choć pod jego logo działa też kilka sklepów, np. w CH Wroclavia oraz w Galerii Malta w Poznaniu. Natomiast stoiska otwierane są przede wszystkim w galeriach handlowych. Koncept ma kilka modeli wysp – różnią się od siebie m.in. wielkością oraz układem punktu sprzedażowego, dostosowując się do wymogów centrum handlowego.

NeoNail to marka lakierów hybrydowych. Należy do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: NEO Make up, MylaQ, Revi Titanum Nails, oraz Black Lashes.

  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 00:44