Po wybuchu epidemii grupa Shiseido ogłosiła projekt Relay of Love, który ma na celu wsparcie ofiar i regionów najbardziej dotkniętych przez nowy koronawirus. W ramach tego projektu 1 proc. sprzedaży Grupy Shiseido na rynkach azjatyckich między lutym a lipcem tego roku zostanie przeznaczone na fundusze wewnętrzne w celu wsparcia różnych działań charytatywnych.
Według firmy działania te obejmą darowiznę produktów użyteczności publicznej i materiałów od Shiseido Group na rzecz potrzebujących, darowizny na cele charytatywne wspierające walkę o życie ofiar choroby oraz zachęcanie do wsparcia ludzi poprzez „siłę piękna”.
Oprócz projektu Relay of Love, Shiseido Group przekazała również 143 tysiące dol. na rzecz Charytatywnej Federacji Wuhan oraz 1,43 miliona dol. na rzecz Shanghai Charity Foundation. Fundusze pomogą w leczeniu i profilaktyce zakażeń na obszarach dotkniętych koronawirusem.
W specjalnym oświadczeniu japońska firma przekazała: „Shiseido pragnie wyrazić swoje najgłębsze kondolencje tym, którzy ponieśli straty z powodu nowego koronawirusa, a także wyrazić współczucie dla wszystkich, których dotknął. Szczerze pragniemy, aby sytuacja wkrótce się poprawiła”.