Rozwój Ule od stworzenia koncepcji do rozwoju produktu był prowadzony przez firmę Shiseido EMEA. Oprócz skuteczności produktu, Ule koncentruje się również na odpowiedzialnym pozyskiwaniu surowców, bezpieczeństwie oraz ograniczonym wpływie na środowisko.
Produkty z linii Ule zostały stworzone w zgodzie z filozofią naturalnego piękna. Do ich produkcji użyto składników pochodzenia naturalnego. Makra oferuje osiem produktów, w tym do pielęgnacji skóry i suplementy w przedziale cenowym od 30-119 euro. Od drugiego maja kosmetyki będą dostępne w sprzedaży online oraz w paryskich sklepach.
Przeczytaj również: Henkel będzie produkował dla Shiseido. Firmy podpisały umowę o partnerstwie
Kosmetyki i produkty uzupełniające marki Ule mają na celu zapewnienie zdrowej skóry - od zewnątrz i od wewnątrz. Aby zmniejszyć wpływ transportu na środowisko, 84 proc. składników używanych do produkcji kosmetyków Ule, pozyskiwanych jest we Francji. Zbudowano farmę w pobliżu Paryża, gdzie uprawiane są nawet egzotyczne rośliny. Pozwala to na utrzymanie możliwie najkrótszego łańcucha dostaw i zmniejszenie wpływu na środowisko, jednocześnie produkowane są świeże, wolne od pestycydów i w pełni identyfikowalne rośliny dla marki Ule.
Przeczytaj również: Superfood beauty: trend rośnie kosztem innych kategorii przemysłu kosmetycznego?