StoryEditor
Producenci
06.09.2021 00:00

Shiseido wprowadza na rynek produkt podążający za trendami przyszłości

Marka zaproponowała klientkom swoje popularne serum do pielęgnacji twarzy wraz ze specjalnym urządzeniem do analizy skóry. Chęć posiadania pięknej skóry doprowadziła do globalnego popytu na produkty promujące naturalne piękno. Podążając za trendami marka wydała niedawno nowy, a w zasadzie odmieniony produkt Ultimune Power Infusing Concentrate. 

To popularne na całym świecie serum do pielęgnacji skóry, teraz jest dostępne wraz ze Skin Visualizer czyli bezdotykowym urządzeniem, które analizuje skórę i zapewnia porady dotyczące pielęgnacji. 

Ostatnio klienci zapragnęli czegoś więcej niż tylko tego, aby skóra wyglądała pięknie. Rośnie potrzeba podstawowej pielęgnacji, która da nam „naturalnie piękną, nagą skórę”. W rzeczywistości wyniki globalnego badania na temat idealnej skóry przeprowadzonego przez markę Shiseido wykazały, że coraz więcej osób pragnie podtrzymać jak najdłużej efekt pięknej skóry. Ponadto, szczególnie w Japonii, najczęstszym pragnieniem było „mieć piękną, nagą skórę”, co stanowiło około 70 proc. wszystkich potrzeb opisanych przez uczestników – wyjaśnia Chigusa Yamanoi, starszy dyrektor kategorii podstawowej platformy marki Shiseido Global Brand Unit

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2014 roku, Ultimune jest sprzedawane jako serum, które wydobywa piękno skóry, z naciskiem na jej wewnętrzną obronę. Teraz, wraz ze wzrostem zainteresowania pielęgnacją, ta innowacja ma na celu dostarczenie rozwiązania, które pomoże w większym stopniu wzmocnić naturalną moc skóry.

Przeczytaj również: Shiseido sprzedaje marki bareMinerals, BUXOM i Laura Mercier

– W wyżej wymienionym badaniu odkryliśmy, że zainteresowanie „nagą skórą” wzrosło na całym świecie w związku z trwającą pandemią COVID-19. Ponieważ rzadziej wychodzić z domu często patrzymy na naszą „nagą” skórę, a to doprowadziło do innego podejścia do codziennej pielęgnacji. Myślę, że zmiany w naszym stylu życia podczas pandemii przyniosły pewne efekty. Sama zaczęłam odczuwać chęć poprawienia kondycji swojej skóry, od samego patrzenia na siebie w lustrze lub na swoje odbicie w ekranie komputera podczas telepracy, bo teraz mam więcej czasu na zobaczenie siebie bez makijażu – dodaje Chigusa Yamanoi.

Przeczytaj również: Technologia w branży beauty wejdzie na inny poziom. Konsumenci sprawdzą, czy kosmetyki naprawdę działają [RAPORT MINTEL]

Power Infusing Concentrate III został wprowadzony na rynek 1 lipca 2021 r. Od czasu pierwszego wprowadzenia w 2014 roku i po jego odnowie w 2018 roku, produkt ewoluował, aby ucieleśniać nową koncepcję piękna. Shiseido wprowadziło Skin Visualizer, który pozwala na natychmiastowy, bezdotykowy pomiar kondycji skóry, a jego pojawienie się na rynku uruchomiło nową globalną kampanię zatytułowaną „Power is you”.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 10:01