W początkowej fazie Shiseido Beauty Wellness współpracuje z firmami Tsumura & CO. i Kagome Co., Ltd. w celu wspólnych badań i rozwoju swoich produktów, które będą dostępne w całej Japonii. Plany ekspansji marki obejmują wejście na rynek azjatycki, w tym Chiny, począwszy od 2025 roku, dalsze poszerzanie jej zasięgu i dostępności.
Shiseido poprzez Shiseido Beauty Wellness pragnie współpracować ze swoimi firmami partnerskimi w celu wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań kosmetycznych, zapewniających harmonię skóry, ciała i umysłu. Marka będzie promować „J-Beauty Wellness”, nowy program pielęgnacji urody i dobrego samopoczucia, którego celem jest globalna komunikacja i ugruntowanie pozycji uznanej i szanowanej metody.
Shiseido aktywnie reaguje na rosnący trend self-care i wellness, który istniał przed pandemią COVID-19, a teraz zyskuje na znaczeniu. Firma ta dostarcza produkty i rozwiązania, które wspierają dobre samopoczucie fizyczne i emocjonalne swoich klientów, dostosowując się do nowych potrzeb konsumentów w dobie pandemii. Trend ten wydaje się utrzymywać swoją popularność, a Shiseido stara się utrzymać na jego czele.
Czytaj także: Nielsen IQ: personalizacja, czyste piękno, zrównoważony rozwój i self-care to kluczowe trendy