Marki sprzedawane w ramach tej transakcji to kosmetyki do włosów Tsubaki i płyn do mycia twarzy Senka, z datą przeniesienia aktywów ustaloną na lipiec 2021 r. Japoński gigant kosmetyczny pracuje nad dostosowaniem swojej działalności do strategii „firmy kosmetycznej premium do pielęgnacji skóry”.
Dyrektor generalny koncernu Masahiko Uotani powiedział: - Kontynuujemy rozwój w Japonii i na całym świecie w ramach naszej strategii grupy „Najpierw prestiż ”. Po raz pierwszy od momentu powstania firmy osiągnęliśmy sprzedaż przekraczającą 1 bilion jenów i 100 miliardów jenów w przychodach operacyjnych, ze strategicznym naciskiem na biznes kosmetyczny o średniej i wysokiej cenie, który stanowi ponad 70 proc. sprzedaży grupy od 2015 . Jestem głęboko przekonany, że musimy utrzymać tę strategię i że jest ona podstawą rozwoju Shiseido i jej prawie 150-letniej historii, która będzie się rozwijać przez następne lata ”.