W styczniu ujawniono, że marka szykuje się do przejęcia, przy szacowanej cenie 1 mld dolarów, jednak ostatecznie cena sprzedaży nie została ujawniona. Drunk Elephant to marka "clean beauty" założona w 2012 r. - w 2018 roku wygenerowała sprzedaż w wysokości prawie 150 mln dol.
- Z radością ogłaszamy przejęcie Drunk Elephant, jednej z najszybciej rozwijających się prestiżowych marek produktów do pielęgnacji skóry w historii. Ta transakcja jest zgodna z celem Shiseido Vision 2020, jakim jest przyspieszenie wzrostu i tworzenie wartości poprzez strategiczne partnerstwa - powiedział Masahiko Uotani, prezes i dyrektor generalny Shiseido.
Założycielka marki, Tiffany Masterson ma pozostać przy marce jako prezes i dyrektor kreatywna. Komentując przejęcie, stwierdziła, że „spełnieniem jej marzeń jest partnerstwo z firmą zajmującą się pielęgnacją urody”.
Drunk Elephant będzie pierwszą „czystą” marką kosmetyczną w portfolio Shiseido. Dołącza do innych marek premium i masstige, w tym bareMinerals, Laura Mercier, NARS Cosmetics i Issey Miyake.