Yaël Tuil ma ogromne doświadczenie w branży beauty, wcześniej spędzając 17 lat w Coty. W swojej nowej roli będzie miała za zadanie kierować globalną strategią zapachową firmy i optymalizować „marketing operacyjny, najwyższą doskonałość komercyjną i efektywne media, inwestycje cyfrowe i PR, aby zrealizować średnio- i długoterminowe cele Shiseido". Chodzi o maksymalizację potencjału marek firmy i przekształcenie jej zapachów w siłę napędową wzrostu.
Z kolei Audrey Briotet dołączyła do Shiseido w 2012 roku. Teraz będzie pracowała nad wszystkimi działaniami związanymi z marką perfum Shiseido, jednocześnie definiując strategię portfolio marek.
- Opierając się na filarach marek i doskonałości biznesowej, jestem przekonany, że Yaël i Audrey stworzą wydajną i zoptymalizowaną organizację, aby wspierać ambicję wzrostu naszego portfolio zapachowego na całym świecie - skomentował Franck Marilly, prezes i dyrektor generalny Shiseido EMEA i Global Fragrances.
Firma oświadczyła, że „wykorzysta swoją wiedzę i doświadczenie oraz będzie nadal dostarczać doskonałości w kategorii zapachów i dostarczać wiedzę o perfumach z rodziny Shiseido”.