Japońska marka kosmetyczna Shiseido ogłosiła, że w zarządzie spółki wprowadzone zostaną poważne zmiany. Reorganizacja ma na celu osiągnięcie wielu celów, w tym wspieranie strategicznego rozwoju globalnej marki Shiseido, wzmocnienie planów komunikacji, łańcucha dostaw, zapewniania i funkcji analitycznych.
W miejsce Departamentu Planowania Przemysłowego i Działu Operacji Globalnych Marek na Japonię, które zostaną rozwiązane, Shiseido stworzy Dział Planowania Globalnego i Dział Łańcucha Dostaw Centrali. Wreszcie Dział Marketingu, Dział Doskonałości Handlowej i Dział Doskonałości Komunikacji zostaje zastąpiony Działem Marketingu i Rozwoju Komunikacji oraz nowo utworzonym Działem Strategii Marki i Rozwoju Biznesu.
W związku z tym ogłoszono szereg zmian stanowisk, a także nowe zatrudnienie Tomoko Tagami na stanowisko dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej i wiceprezesa działu komunikacji globalnej. Pełna lista zmian w zarządzie Shiseido obejmuje ponad 15 nazwisk, z czego większość to osoby związane z firmą od ponad dekady
W chwili obecnej do portfolio Shiseido należą takie marki, jak Clé de Peau Beauté, Issey Miyake, Dolce & Gabbana Beauty, Drunk Elephant, Nars, Franciso Rodriguez, Tory Burch, Ulé i inne.
Czytaj także: Ranking 10 najbardziej dochodowych marek beauty. Estée Lauder w czołówce