StoryEditor
Producenci
12.08.2022 00:00

Sephora wspiera młodzież w programie Fun.Tech.Future

Sephora uczestniczy w programie Fun.Tech.Future organizowanym przez Fundację Sukces Pisany Szminką. Fun.Tech. Future to pomoc zawodowa dla młodzieży opuszczającej pieczę zastępczą i z rodzin funkcjonujących w bardzo trudnej sytuacji ekonomicznej, która właśnie wkracza w dorosłość.

Trwa 4 edycja programu Fun.Tech.Future, który jest pomocą dla młodych ludzi wkraczających w dorosłość, opuszczających pieczę zastępczą lub wywodzących się z rodzin będących w bardzo trudnej sytuacji ekonomicznej.

Program organizuje Fundacja Sukces Pisany Szminką. Został on stworzony z myślą o młodych ludziach w wieku 18-21 lat, którzy potrzebują̨ motywacji, konkretnej wiedzy oraz profesjonalnego wsparcia, by zbudować kompetencje potrzebne do wejścia na rynek pracy. Ma im pomóc im w usamodzielnieniu się.

Do programu przyłączyła się także sieć perfumerii Sephora Polska. Jak informuje na swoim biznesowym profilu w mediach społecznościowych, w tegorocznej edycji działania Sephory i jej pracowników były kilkutorowe:

  • Za nami seria webinarów, podczas których eksperci Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką spotkali się tegorocznymi uczestnikami, by przekazać im pigułki wiedzy wpierające w stawianiu pierwszych kroków na rynku pracy.
  • W czerwcu w wybranych perfumeriach Sephora odbyły się bezpłatne warsztaty makijażu do pracy, a nasza ekspertka poprowadziła również grupową lekcję makijażu on-line.
  • Największym zainteresowaniem uczestników cieszył się w tym roku program płatnych stażów w naszych perfumeriach. Od sierpnia gościmy w wybranych lokalizacjach kilka młodych talentów, które pod skrzydłami swoich mentorów Sephora, stawiają pierwsze kroki w pracy w branży retail.

Program Fun.Tech.Future jest realizowany od 2019 r. Udział w programie jest bezpłatny. Niebawem zostanie otwarta rejestracja na kolejne warsztaty online i stacjonarne. Do programu można się zarejestrować: TUTAJ

Sukces Pisany Szminką działa od 2008 roku tworząc społeczność przedsiębiorczych kobiet w Polsce. Działa aktywnie za pomocą mediów społecznościowych oraz portalu sukcespisanyszminka.pl, także a realizuje innowacyjne programy i szeroko zasięgowe kampanie społeczne. Do flagowych projektów organizacji należą: program aktywizacji zawodowej kobiet Sukces TO JA, ogólnopolski konkurs Bizneswoman Roku, program Fun.Tech.Future oraz YEP.Academy aktywizujący młodych ludzi, a także kampanie społeczne #StaćMnieNaSukces, #SukcesWMojejNaturze, #NiePrzepraszamZa, #PozwolWybrać.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
23.04.2025 12:10
L‘Oreal ze wzrostami po I. kwartale 2025 – mimo trudności na amerykańskim rynku
L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej i innowacjomIG lorealgroupe

L‘Oreal poinformował o 3,5-procentowym wzroście sprzedaży w pierwszym kwartale. Wynik ten przewyższył prognozy, uwzględniające wolniejsze wzrosty. Mocny popyt na kremy do twarzy i perfumy w Europie pomógł poprawić wyniki w obliczu trudnych warunków w Stanach Zjednoczonych.

Francuska grupa kosmetyczna, do której należą m.in. marki Maybelline Makeup i Kiehl‘s Skincare, odnotowała sprzedaż na poziomie 11,7 mld euro w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2025.

L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej, obejmującej szampony marek masowych, ekskluzywne perfumy Valentino oraz dermokosmetyki CeraVe.

Ostatni rok cechował się jedna spowolnieniem wzrostu, na co wpłynęły wzrosty kosztów spowodowane inflacją, a także zaostrzenie się konkurencji na rynku chińskim w kategorii pielęgnacji skóry i dermokosmetyków.

Zdaniem CEO firmy, Nicolasa Hieronimusa, rynek amerykański okazał się w pierwszym kwartale "bardziej wymagający, niż się spodziewano". Hieronimus zaznaczył przy tym, że sytuacja na rynku chińskim okazała się nieco lepsza od prognozowanej.

Jak informowała kilka dni temu grupa LVMH, należąca do niej sieć Sephora odnotowała wolniejszy wzrost w I. kwartale w USA. Na osłabienie wpłynęła konkurencja ze strony tańszych ofert na Amazon.

L‘Oreal obawia się również strat na rynkach, dotkniętych cłami prezydenta Donalda Trumpa. Koncern planuje jednak "napędzać wzrost i zarządzać swoim rachunkiem zysków i strat, aby zrównoważyć wpływ podwyżek ceł – z korzyścią dla marży brutto".

Francuski koncern zapowiada, że zamierza poprawiać swoje wyniki na globalnych rynkach kosmetycznych i kontynuować rozwój pomimo obecnych napięć gospodarczych i geopolitycznych.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
22.04.2025 14:59
Ceny perfum w USA wzrosną o 6-7 proc. – to odpowiedź Interparfums na cła Trumpa
Jimmy Choo jest marką perfum, przynoszącą koncernowi Interparfums największe dochody   IG interparfums_official

Interparfums, producent perfum z Francji, planuje podniesienie cen swoich produktów na terenie USA 6 do 7 proc. już od 1 sierpnia. To odpowiedź na nałożenie 10-procentowych ceł na towary importowane. Interparfums ma w swoim portfolio perfumy kilku globalnym marek modowych, takich jak Coach, Jimmy Choo, Montblanc i Lacoste.

Nie przeprowadziliśmy jeszcze dokładnych obliczeń, ale myślę że w tym roku poniesiemy dodatkowe wydatki w granicach od 5 do 6 milionów euro – zapowiedział dyrektor generalny Interparfums Philippe Benacin podczas dorocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy w Paryżu.

Obecnie Stany Zjednoczone są dla Interparfums największym rynkiem, przynoszącym w 2024 roku 38 proc. całkowitych przychodów firmy. Jak dodał też Benacin, firma pomimo przewidywanego wpływu ceł miała w USA “bardzo mocny pierwszy kwartał”. Oficjalne wyniki Interparfums za pierwszy kwartał zostaną opublikowane 24 kwietnia.

Benacin potwierdził ponadto odnowienie umowy licencyjnej z amerykańską marką Coach, obowiązującej do 2031 roku. W 2024 roku perfumy marki Coach wygenerowały dla Interparfums 43 mln euro zysków ze sprzedaży, co czyni je jedną z najlepiej sprzedających się licencji grupy po Jimmy Choo, która przyniosła 56,3 mln euro.

Ogółem Interparfums odnotowało 10-procentowy wzrost zysku netto w 2024 roku.

Czytaj też: Coach przedłuża umowę licencyjną na swoje perfumy z Interparfums

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. kwiecień 2025 06:51