Na Instagramie sieci perfumerii czytamy: „Prywatna konsultacja z ekspertami Sephora bez wychodzenia z domu? Tak! 14 i 15 kwietnia na Wasze pytania na Messengerze będą odpowiadać nasi specjaliści z południowej części Polski. Rozpoczynając rozmowę z Sephora napiszcie, że macie #PytanieDoEksperta. Czekamy na Was na naszym profilu na FB jak zawsze w godzinach 11:30 – 13:30!”
Jak informuje Sephora, konsultacje z ekspertami są prowadzone od poniedziałku do piątku w godz. od 11.30 do 13.30.
W marcu sieć perfumerii Sephora zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów zamknęła wszystkie swoje perfumerie w centrach handlowych do odwołania. „W trosce o zdrowie klientów i pracowników zdecydowaliśmy się zamknąć również perfumerie stacjonarne zlokalizowane poza centrami handlowymi” – poinformowała wówczas. Zakupy można robić tylko przez sklep internetowy sephora.pl a z firmą można skontaktować się przez dział obsługi klienta. Teraz komunikat opublikowany w mediach społecznościowych zachęca do zadawania pytań ekspertom sieci, którzy przez dwa dni będą do dyspozycji klientów perfumerii.
Sephora, francuska sieć specjalizująca się w sprzedaży kosmetyków oraz perfum, jest obecna na polskim rynku od 1999 roku, posiada 94 perfumerie w największych miastach Polski. Jest częścią koncernu LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. Na całym świecie mają ponad 5000 punktów, w których można nabyć perfumy, akcesoria i kosmetyki do makijażu, pielęgnacji włosów, ciała czy kąpieli. W swojej ofercie mają 186 marek.