Goście odwiedzający Sephora Trend Report mogli korzystać zarówno z szybkich 15 minutowych makijaży pokazujących najmocniejsze trendy, jak i dłuższych – 45 minutowych konsultacji z makijażystami marek-partnerów wydarzenia. Były to: Sephora Collection, Dior, Fenty Beauty by Rihanna, Kat von D, Lancome, Make Up For Ever, Marc Jacobs, Yves Saint Laurent. Można też było skorzystać ze stylizacji włosów z marką Bumble and Bumble oraz brwi z marką Benefit. Konsultacje pielęgnacyjne i minizabiegi zorganizowała marka Estee Lauder. Swoje propozycje zapachowe pokazały marki: Calvin Klein, Jimmy Choo, Dior i Kat von D.
Na scenie makijażyści zaproszonych marek pokazywali najnowsze produkty i kreowali za ich pomocą najmodniejsze makijaże. W większości pokazów było dużo złota i połysku, a do tego czerwone usta i mocne oko. – To jak podróż do lat 90. XX wieku, w których królował brokat. Teraz zamiast niego mamy rozświetlacze i wszechobecny efekt glov – podsumowali prowadzący wydarzenie Patrycja Dobrzyniecka, makeup artist oraz Sergiusz Osmański, artistic and PR director Sephory.