Po warszawskich Złotych Tarasach przyszła kolej na kolejną prestiżową lokalizację marki Semilac – Stary Browar w Poznaniu. Polski producent lakierów hybrydowych oraz produktów do makijażu otworzył tutaj swój pierwszy własnościowy sklep. Podobnie jak w przypadku innych punktów sprzedażowych, również i tu klientki znajdą pełen asortyment marki. To, co wyróżnia go spośród innych lokalizacji, to część usługowa, która wyposażona jest w dwa profesjonalne stanowiska do wykonywania manicure hybrydowego.
Najnowszy monobrandowy sklep w poznańskim Starym Browarze jest pilotażowym projektem marki Semilac, która dotychczas w tym zakresie działała na zasadach franczyzy.
– Lokalizacja w Starym Browarze będzie pełniła rolę papierka lakmusowego. W tym sklepie, jako pierwszym, będziemy wdrażać i testować nowe pomysły i rozwiązania – mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej firmy Nesperta.
Marka Seilac otworzyła również punkt sprzedaży w nowo otwartej Galerii Młociny, która jest jednym z największych centrów handlowych w stolicy. Tutaj również oferowane są usługi stylizacji paznokci. Powierzchnia nowego punktu to 55 mkw.