Współpraca Semilac i DeeZee objęła wspólne treści na Facebooku i Instagramie. DeeZee promuje swoje produkty na stopach modelek z pedicurem wykonanym lakierami hybrydowymi Semilac. Marka lakierów także promuje w swoich kanałach społecznościowych produkty partnera. Dodatkowo na stronie sklepu Semilac, w zakładce „stylizacje” klienci odnajdują inspiracje z wykorzystaniem butów DeeZee. Partnerzy planują również wspólne konkursy w mediach społecznościowych, mailingi, samplingi i zintegrowaną współpracę z influencerkami.
Według raportu Sotrender (czerwiec 2018) marka DeeZee w kanałach społecznościowych zajmuje pozycję lidera pod względem zasięgów i zaangażowania na Facebooku i Instagramie we kategoriach: handel, e-commerce, obuwie i moda. Semilac z kolei, według tego samego raportu, jest liderem pod względem zaangażowania i liczby obserwujących na Instagramie w branży kosmetycznej. Jest też najpopularniejszym brandem w kategorii kosmetyki wg. rankingu Social Index. Obie marki mają nadzieję, że cross-promocja pozwoli na umocnienie ich pozycji i poszerzenie grupy docelowej obu brandów.
Firmy przygotowują też wspólne projekty w obszarze offline. Dotychczas, marka DeeZee była gościem specjalnym urodzinowego pokazu marki Semilac w Warszawie, gdzie miała własną strefę oraz sponsorowała nagrody dla laureatek konkursów. W pierwszej połowie sierpnia DeeZee będzie gospodarzem eventu, podczas którego zaprezentowany zostanie kolejny projekt angażujący obie marki.